شهاب طباطبایی، سخنگوی حزب ندای ایرانیان گفت: هنوز عقلانیت و اراده و ظرفیت‌های فراوانی در جامعه امروز ایران برای اصلاح وجود دارد. اکثریت جبهه اصلاحات هم معتقدند همچنان تنها راه اصلاحات با همه محدودیت‌های پیش رو صندوق رای است.

ظریف و صادق خرازی، کاندیداهای اختصاصی حزب ندای ایرانیان

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، شهاب طباطبایی، سخنگوی حزب ندای ایرانیان، با بیان اینکه اصلاح طلبی این روزها از جمله سخت‌ترین کارهاست، شاید راحت‌ترین روش کنار کشیدن و انفعال باشد، گفت: جبهه اصلاح طلبان این روزها در رقابت با براندازان خارجی و داخلی که هر دو باهم بر طبل ناامیدی می کوبند، باید یکی از سخت‌ترین و حیاتی ترین کارهای ممکن را انجام دهد. قانع کردن مردم که اکثریت شان زیر بار سختی معیشت و فشار گذران روزمره زندگی بی انگیزه، خسته و به دلیل فعالیت رقبا و البته ناکارآمدی ها و بی تدبیری ها بی اعتماد شده اند باید صورت بگیرد.

او اظهار کرد: در این مسیر هنوز امیدوار و معتقدیم فضا قابل تغییر است، هنوز عقلانیت و اراده و ظرفیت های فراوانی در جامعه امروز ایران برای اصلاح وجود دارد. اکثریت جبهه اصلاحات هم معتقدند همچنان تنها راه اصلاحات با همه محدودیت های پیش رو صندوق رای است.

طباطبایی افزود: کاندیداهای اختصاصی ما همچنان که قبلا اعلام کردیم آقایان محمد جواد ظریف و صادق خرازی هستند. البته کاندیداهای مرحله اول مورد نظر حزب را شنبه به جبهه معرفی می‌کنیم و پس از آن برنامه کامل و عملیاتی ندا را هم در هفته آینده ارایه خواهیم کرد.

او ادامه داد: رایزنی‌هایی نیز برای معرفی کاندیداهای جوان‌تر داریم. در نهایت مانند دیگر اعضا جبهه اصلاحات ایران برای رسیدن به کاندیدای اجماعی و البته به منظور شرکت در انتخابات تلاش می‌کنیم. ضمن آنکه استفاده از ظرفیت جبهه عقلای کشور را بدون در نظر گرفتن گرایش و جناح در نظر داریم.

او افزود: در حوزه انتخابات شورای شهر هم فهرست کاندیداهای حزب را آماده کرده ایم. در حال رایزنی با باقی گروه های اصلاح طلب و نسل دومی های اصلاح طلب برای تهیه لیست جوان و کارآمد در انتخابات شوراها هستیم. متاسفانه تا این لحظه خبرهای خوبی از تایید صلاحیت‌ها نمی‌رسد. صحبت‌هایی کرده‌ایم و امیدواریم با رد صلاحیت در انتخابات شوراها، به فضای سرد و ناامیدی دامن زده نشود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: هفته آینده تحولات چشمگیر و اتفاقات جدیدی در انتظار صحنه انتخابات کشور خواهد بود. به نظرم بهترین گزینه کسی است که در نهایت مردم انتخاب می‌کنند به شرط آنکه بتوانیم قانعشان کنیم؛ هنوز انتخابات یگانه راه اصلاح امور است.

طباطبایی با اشاره به اتفاقاتی که اخیرا برای وزیر امور خارجه کشور رخ داده تصریح کرد: به نظرم آقای ظریف همچنان موقعیت کاندیداتوری دارند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید