دختر ۷ ساله‌ای که در رودخانه‌ای در "پاپوآگینه‌نو" مشغول شنا بود، مورد حمله کروکودیل قرار گرفته بود جانش را از دست داد.

مرگ وحشتناک دختر ۷ ساله با حمله کروکودیل / تصاویر

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دختر ۷ ساله‌ای که هنگام شنا در رودخانه‌ای در "پاپوآگینه‌نو" مورد حمله کروکودیل قرار گرفته بود جانش را از دست داد. این اتفاق روز دوشنبه و هنگامی رخ داد که قربانی به همراه خواهر بزرگتر و مادربزرگش به کنار رودخانه رفته بود. در حالی که این دختر و خواهرش برای شنا وارد رودخانه شده بودند، مادربزرگ آن‌ها سرگرم شستن ظروف بود.

اما ناگهان یک کروکودیل از زیر آب سر بیرون آورد و با حمله به قربانی او را به زیر آب کشید. «گِدینگیامو سام»، عموی این دختر تلاش کرد تا برادرزاده اش را نجات دهد، اما موفق به این کار نشد. در این حادثه خواهر قربانی که هویتش «آلکسیا گیوی» و ۹ ساله اعلام شده دچار جراحت شد.

سام، عموی قربانی که یک چوپان است در این باره گفت: «این اولین بار است که چنین اتفاقی در این منطقه رخ می‌دهد. ما بیشتر در این مناطق شاهد حمله کروکودیل‌ها به حیواناتی مانند سگ و مرغ بودیم، و چنین اتفاقی سابقه نداشت. همه اهالی محلی در شوک به سر می‌برند و با تشکیل چند تیم کار جستجو برای کشتن این کروکودیل را آغاز کرده اند.»

ساکنان محلی بقایای این کودک را یک روز پس از وقوع حادثه پیدا کردند و به خانواده اش تحویل دادند. بنا به گفته یک عضو بهداشت محلی تمام قسمت پایین تنه کودک توسط کروکودیل خورده شده بود.

حمله مرگبار

حمله مرگبار

حمله مرگبار

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید