«مهدی محمدی» رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از فوت ۱۰نفر بر اثر ابتلا به کرونا طی شبانه روز اخیر خبر داد و گفت: با احتساب این افراد مجموع جان باختگان استان کرمانشاه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به یک هزار و ۶۷۷ نفر رسید.

مجموع فوتی‌های کرونا در کرمانشاه به ۱۶۷۷نفر رسید

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، «مهدی محمدی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این افراد در مراکز درمانی شهرستان های کرمانشاه، سنقر و کلیایی، صحنه، هرسین و دالاهو فوت کردند. 

وی اضافه کرد: با احتساب این افراد مجموع جان باختگان استان کرمانشاه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به یک هزار و ۶۷۷ نفر برسد.

محمدی اظهار داشت: هم‌اکنون ۷۵۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند که نسبت به روز گذشته یک نفر افزایش است.

وی گفت: در شبانه روز گذشته ۹۰ مورد بیمار مثبت بستری و ۳۴۲ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز قبل از آن ۱۲۰ نفر افزایش یافته است.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۲ بیمار جدید با علایم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری و ۱۵۲ بیمار کووید ۱۹ بعد از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

مرحله دوم واکسیناسیون کرونا در کرمانشاه آغاز شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز با اشاره به پایان مرحله اول واکسیناسیون در استان گفت: مرحله دوم واکسیناسیون برای گروه‌های هدف از هفت اردیبهشت در استان آغاز شد.

دکتر «ابراهیم شکیبا» افزود: از هفتم اردیبهشت برای جمعیت بالای ۸۰ سال، بیماران سرطانی و بیماران خاص تزریق واکسن کرونا آغاز شده است.

او گفت: در مرحله اول واکسیناسیون که ویژه کادر بهداشت و درمان و جمعی از افراد در معرض خطر استان بود، ۱۹ هزار و ۲۱۶ دوز واکسن تزریق شد و برای اجرای این مرحله نیز حدود ۱۰ هزار دوز واکسن وارد استان شده است.

اکنون از مجموع ۱۴ شهرستان استان کرمانشاه هشت شهرستان از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز قرار دارند. 

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید