دادستان تهران درباره پرونده انتشار فایل صوتی مصاحبه وزیر امور خارجه گفت: با افرادی که این مصاحبه را اختیار ضد انقلاب قرار داده‌اند، برخورد می‌کنیم.

دادستان تهران: با افرادی که مصاحبه ظریف را منتشر کرده‌اند برخورد قانونی می‌کنیم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی القاصی مهر دادستان تهران با اشاره به پرونده انتشار فایل صوتی مصاحبه وزیر امور خارجه اظهار کرد: بلافاصله پس از آن که مطلع شدیم محتویات فایل صوتی در رسانه‌های ضد انقلاب منتشر شده است، به دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی دستور داده شد تا نسبت به بررسی علل انتشار این فایل صوتی اقدام شود.

وی ادامه داد: همچنین دستور داده شد نسبت به شناسایی و معرفی مرتکبین و کسانی که این فایل را در اختیار افراد غیر صلاحیت‌دار قرار داده‌اند، اقدام شود.

دادستان تهران با بیان اینکه سریعا بازپرس ویژه‌ای را برای رسیدگی به تمامی ابعاد این موضوع انتخاب کردیم گفت: تبادلاتی با دستگاه‌های اطلاعات داشتیم و دستورات لازم ابلاغ شد و موضوع در دست بررسی است.

القاصی مهر در پاسخ به این سوال که آیا در این پرونده فردی بازداشت شده است یا خیر گفت: هنوز کسی بازداشت نشده است، اما به لحاظ اهمیت موضوع ابعاد قضیه در تمامی افراد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: با کسانی که در فرآیند تولید فایل صوتی و انتشار غیرمجاز آن به افراد غیر صلاحیت‌دار و در رسانه‌های ضدانقلاب نقش داشته‌اند و همچنین تا حدی هم قصور و تقصیر داشته و یا اگر جرمی مرتکب شده باشند، برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید