۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
کد خبر: 55246602

این یک هدفون داخل گوش با طرحی ساده و زیبا است که به صورت بی سیم طراحی شده است و با برخورداری از درایورهای ۸.۶ میلی‌متری، می تواند بهترین کیفیت صوتی را ایجاد نماید تا بتوانید از گوش دادن موسیقی های خود لذت کافی را ببرید.

بررسی هدفون بی سیم JBL TUNE ۱۶۰BT

هدفون بی سیم JBL TUNE ۱۶۰BT یکی دیگر از محصولات فوق العاده جی بی ال است که توانسته است از همان کیفیت صدای JBL پیروی کرده و باس را عمیق و قدرتمند تولید نماید. این هدفون ها دارای ماندگاری باتری بالایی هستند و می توانند برای مدتی مناسب در اختیار کاربر قرار گیرند. می توانید این هدفون های ساده اما زیبا را به سادگی و به صورت آنلاین از تهران اسپیکر تهیه کنید.

طراحی مناسب هدفون

هدفون JBL TUNE ۱۶۰BT با صدای JBL Pure Bass عرضه شده است که می تواند برای استفاده روزمره مفید باشد که همراه با امکان برقراری تماس تلفنی می باشد. می توانید از آن در طول روز و حین انجام کارهای روزمره استفاده کرده و به موسیقی های دلنشین خود گوش دهید.

این یک هدفون داخل گوش با طرحی ساده و زیبا است که به صورت بی سیم طراحی شده است و با برخورداری از درایورهای ۸.۶ میلی‌متری، می تواند بهترین کیفیت صوتی را ایجاد نماید تا بتوانید از گوش دادن موسیقی های خود لذت کافی را ببرید.

هدفون بی سیم JBL TUNE ۱۶۰BT به زیبایی در شش رنگ متنوع طراحی و ساخته شده است که می توانید از میان آن ها متناسب با سلیقه خود، انتخاب نمایید. همچنین این هدفون از راحتی و سبکی مناسبی برخوردار است تا این امکان را برای شما فراهم آورد تا بدون احساس خستگی در مدت زمانی طولانی از آن ها استفاده کنید.

ضمن آنکه کابل طراحی شده در این هدفون جی بی ال، از نوع تخت بوده و بدون پیچ و تاب می باشد که بدین ترتیب نگرانی از گیرکردن آن هنگام استفاده نخواهید داشت. این هدفون با طراحی بند گردن و با طراحی آرگونومیک عرضه شده است تا بتوانید به سادگی آن را هنگام فعالیت های روزمره خود استفاده کنید. کابل مغناطیسی، تضمین می کند که هنگام استفاده از هدفون، به راحتی در اطراف گردن شما ایمن و بدون گره باقی می ماند.

همچنین شما هنگام استفاده از این هدفون های سبک و راحت،  سه اندازه نوک گوشی متفاوت در اندازه های مختلف را دریافت خواهید کرد که می تواند به تناسب بهتر هدفون در گوش، کمک موثری داشته باشد. شما می توانید در این هدفون به راحتی از ریموت استفاده کرده و تنظیمات صدا را ایجاد کنید.

تنظیمات و کنترل هدفون

 هدفون بی سیم JBL TUNE ۱۶۰BT دارای سه دکمه کنترل به همراه میکروفون مناسبی است که امکان تماس بی سیم را برای کاربر ایجاد می کند تا بتواند به سادگی تماس های تلفنی و پخش موسیقی خود را در هدفون ۱۶۰BT کنترل و مدیریت نماید.

بنابراین می توانید با این هدفون JBL از تماس های بی سیم و مدیریت موسیقی خود لذت ببرید. این نکته را نیز باید اشاره کنیم که برای کنترل و تنظیم موسیقی ها و تماس های تلفنی، نیازی به انتخاب آنها از تلفن همراه نبوده و این کار تنها با دکمه های هدفون بی سیم Tune۱۶۰BT ممکن است.

عملکرد باتری

 در این هدفون جی بی ال، باتری لیتیوم یونی به کار رفته است که قابلیت شارژ مجدد را داشته و با استفاده از کابل و آداپتور AC می توانید به راحتی آن را شارژ نمایید. JBL TUNE ۱۶۰BT از حداکثر ۶ ساعت دوام باتری برخوردار است. ضمن آنکه این هدفون به سرعت در مدت زمان دو ساعت مجدد با درگاه میکرو USB شارژ می شود.

 میکروفون داخلی هدفون

 هدفون بی سیم JBL TUNE ۱۶۰BT از یک میکروفون با قدرت و عملکرد مناسب برخوردار است. این میکروفون داخلی تعبیه شده در هدفون، این امکان را ایجاد می کند تا بتوانید بدون بیرون آوردن گوشی همراه خود از داخل کیف یا جیب خود، به تماس های ورودی پاسخ داده و از مکالماتی شفاف و واضح برخوردار شوید. بنابراین با تهیه این هدفون های کاربردی می توانید به سادگی در کنار گوش دادن به موسیقی های دلخواه خود، به کارهای روزمره خود نیز رسیدگی کرده و تماس تلفنی خود را از دست ندهید.

اتصالات مناسب در هدفون

لازم به ذکر است که نسخه ی بلوتوث در این هدفون ۴.۰ می باشد که می تواند اتصال مناسبی را ایجاد کرده و کمترین تاخیر را هنگام اتصال به گوشی همراه ایجاد نماید.  بنابراین می توانید در TUNE ۱۶۰BT هنگام روشن کردن بلوتوث، هدفون را به تلفن همراه خود متصل کرده و به موسیقی های خود گوش دهید و یا تماس های تلفنی خود را به سادگی برقرار نمایید. اگر می خواهید هدفونی با ساختاری با دوام و عملکردی مطمئن داشته باشید، این هدفون بی سیم JBL TUNE ۱۶۰BT  می تواند بهترین گزینه برای شما باشد که امکان تهیه آن از تهران اسپیکر وجود دارد.  

ضمن آنکه امپدانس در این هدفون ۱۶ اهم بوده و پاسخ فرکانسی آن نیز بین بیست هرتز تا بیست کیلوهرتز می باشد که با حساسیت نود و شش دسی بل طراحی و عرضه شده است تا بتواند بهترین کیفیت صوتی را در هدفون JBL TUNE ۱۶۰BT ایجاد نماید.

خاصیت آهنربایی در سری هدفون

نکته ای که باید در خصوص این هدفون های بی سیم جی بی ال به آن اشاره کنیم این است که سری طراحی شده در این هدفون، دارای خاصیت آهنربایی قدرتمند است که این امکان را برای شما ایجاد می کند که هنگامی که از آن ها استفاده نمی کنید، اتصال مغناطیسی میان سری ها انجام شده و این امر باعث می شود که هدفون از روی گوش یا گردن شما بر نیفتد.

از آنجایی که این هدفون بی سیم JBL TUNE ۱۶۰BT دارای طراحی سبک و راحتی است و کیفیت عملکرد مناسبی دارد، می تواند گزینه ای عالی برای استفاده روزمره باشد. از همین رو می توانید آن را با قیمتی مناسب و اصالت کامل، در فروشگاه اینترنتی تهران اسپیکر خرید کنید. در این خصوص می توانید از مشاوره کارشناسان این فروشگاه آنلاین نیز بهره مند گردید.

کد خبرنگار: ۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید