۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
کد خبر: 55246556

کودک یک‌ساله‌ای که توسط یک سگ در منطقه «کِتِرینگ» انگلیس مورد حمله قرار گرفته بود به علت جراحت شدید در بیمارستان بستری شد.

حمله سگ به کودک یک‌ساله

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حمله سگ موجب جراحت شدید، کودک ۱ ساله در انگلیس شد. در این حادثه که روز شنبه و در منطقه «کِتِرینگ» انگلیس رخ داد این کودک پس از جراحت شدید صورتش به بیمارستان منتقل شد. بنا به گزارش نورثمتون "شر" این کودک به همراه مادرش در بیرون از خانه مشغول پیاده روی بودند که مورد حمله این حیوان قرار گرفت.

پلیس محلی انگلیس با تایید این خبر گفت که این حادثه در ساعت ۲ بعدازظهر روز شنبه رخ داده است. ماموران پلیس پس از حضور در محل حادثه و انجام کمک‌های اولیه این کودک را به بیمارستان منتقل کردند. در همین حال پلیس اعلام کرد که صاحب این سگ که مردی ۲۷ ساله است بازداشت کرده. این سگ نیز برای انجام آزمایش هاری به یک مرکز قرنطینه حیوانات منتقل شده است.

یک سخنگوی پلیس محلی انگلیس در این باره گفت: پس از آنکه ماموران ما یک گزارش حمله سگ به کودک را در کترینگ دریافت کردند به محل اعزام و کودک را که دچار جراحت شدید صورت شده بود به بیمارستان منتقل کردند. این حیوان از صاحبش جدا شده و تحقیقات همچنان در این باره ادامه دارد.

جراحت شدید

گفتنی است؛ وقوع این حادثه در انگلیس در حالی خبرساز می‌شود که در ماه مارس یک کودک ۱ ساله اهل ایلینویز در آمریکا پس از مورد حمله قرار گرفتن توسط سگ خانگی شان جانش را از دست داد. این کودک پس از جابجایی ظرف غذای سگ مورد حمله مرگبار این حیوان قرار گرفت و جان باخت.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید