روز ۴ اردیبهشت‌ ماه امسال مأموران پلیس سیرجان جسد سوخته زنی را داخل یک خودروی پژو ۲۰۷ کشف کردند.

همسرکشی وحشتناک در سیرجان / جسد سوخته زن ۳۰ ساله پیدا شد

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری، تحقیقات پلیس درخصوص کشف جسد سوخته زنی در سیرجان نشان داد که عامل این جنایت شوهر مقتول است.

روز ۴اردیبهشت‌ماه امسال مأموران پلیس سیرجان داخل یک خودروی پژو ۲۰۷که در نزدیکی دانشگاه آزاد این شهر متوقف شده بود با جسد سوخته زنی روبه‌رو شدند. شواهد نشان می‌داد که این جنایت چند ساعت قبل اتفاق افتاده اما این پرونده هنوز ابعاد ناشناخته زیادی داشت. در این شرایط کارآگاهان جنایی تجسس‌های خود را آغاز کردند تا اینکه به سرنخ‌هایی دست پیدا کردند که نشان می‌داد مقتول ۳۰ساله که با شوهرش دچار اختلافات شدیدی بودند و به‌احتمال زیاد این جنایت خانوادگی و عامل قتل زن، شوهر اوست.

در این شرایط بود که تنها مظنون پرونده بازداشت شد و وقتی تحت بازجویی قرار گرفت به قتل همسرش اعتراف کرد. سرهنگ محمدرضا ایران نژاد، فرمانده انتظامی سیرجان در این‌باره گفت: متهم که ۱۳سال با همسرش زندگی مشترک داشته و یک پسر ۱۲ساله و دختری ۵ساله داشتند در بازجویی‌ها اعتراف کرد که با همسرش دچار اختلاف بوده است شب حادثه به‌شدت عصبانی شده و همین عصبانیت باعث شده دست به جنایت بزند. به‌گفته او متهم هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید