حسام نواب‌صفوی، بازیگر سینما و وکیل دادگستری در پی انتشار اخباری مبنی بر تعلیق پروانه وکالتش به علت شکایت شاکی خصوصی، پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و توضیحاتی داد.

حسام نواب‌صفوی به خبر تعلیق پروانه وکالتش پاسخ داد / عکس

به گزارش سلام نو، حسام نواب صفوی به تعلیق پروانه وکالتش در پی شکایت شاکی خصوصی واکنش نشان داد. او در پستی اینستاگرامی به اتهامات مطرح شده درباره خود پاسخ داد.

نواب صفوی با باین اینکه سالها در برابر شایعات سکوت کرده نوشت: «اما سکوت در این شرایط، خیانت است.»

او اتهامات علیه خود را رد کرده و به یکی از فعالان فضای مجازی به شدت حمله کرده که برای آبروی او ارزشی قائل نشده و به توضیحاتش توجهی نکرده است.

نواب صفوی نوشت:

"بدین وسیله بنده صراحتا از بزه های انتسابی، اعلام برائت میکنم و در فرصتی که حال مساعدتری داشته باشم مفصلا با شما مردم صحبت خواهم کرد اما اجازه ندهید با کلاهبردار نشان دادن بنده شما را فریب دهند و یا از این طریق از شما پولی دریافت کنند."

او افزود: «رای دادگاه بالاترین دفاع است این خانواده جهت اخاذی از من شکایت میکنند آرا قطعی دیگری طی شبهای دیگر برای شما میگذارم و اگر ذره به فکر آبرو و مال خود هستید این آرا را بخوانید.»

او تصاویری از رای دادگاه در یک پرونده را منتشر کرده که نشان می دهد قرار منبع تعقیب برای او صادر شده است. او نوشته است: "این خانوم در صفحه ۴در مقابل سئوال بازپرس که پرسید با ایشان مهمانی رفتی ،پارک یا کافی شاپ رفتی این خانوم می‌گوید نه و اقرار صریح میکند من چه بگویم؟؟؟ بعد بالاتر از رای در دنیا نداریم من رای برائت و قطعی برای شما گذاشتم اگر رای مال سال ۸۹است برای این که این خانواده هر ماه از من شکایت میکنند شکایت بعدی تا سال ۱۴۱۰ممکن است به ۷۰ عدد برسد چکار میشود کرد شما بودید چه می‌کردید؟؟؟"

واکنش حسام نواب صفوی به تعلیق پروانه وکالتش

واکنش حسام نواب صفوی به تعلیق پروانه وکالتش

واکنش حسام نواب صفوی به تعلیق پروانه وکالتش

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید