رئیس پلیس پیشگیری پایتخت درباره جزئیات درگیری ماموران پلیس با زورگیران خشن در میدان صادقیه تهران توضیحاتی ارایه داد.

درگیری اراذل مسلح با پلیس در میدان صادقیه تهران / یک مامور به شدت آسیب دید

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، سرهنگ جلیل موقوفه ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از درگیری زورگیران و ماموران پلیس در میدان صادقیه خبر داد.

 رئیس پلیس پیشگیری تهران در تشریح خبر فوق اظهار داشت: روز گذشته ماموران ضربت سرکلانتری دوم در منطقه سازمان آب در بزرگراه اشرافی اصفهانی، دو مرد موتورسیکلت سوار را در حین زورگیری از یک فرد مشاهده کردند.

وی ادامه داد: ماموران بلافاصله برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند که دو زورگیر خشن با مشاهده ماموران سوار بر موتور تصمیم به فرار گرفتند و ماموران گشت کلانتری به تعقیب متهمان رفته اما سارقان به دستور ایست پلیس توجه نکرده و به مسیر فرار خود ادامه دادند.

وی افزود: ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیرهوایی کرده و سارقان در میدان صادقیه با توجه به شلوغی خیابان و شلیک های پلیس موفق به فرار نشده و در این مرحله برای فرار به سمت ماموران حمله می کنند.

این مقام انتظامی گفت: در این درگیری ترک نشنین موتورسیکلت با ضربات قمه مامور پلیس را از ناحیه پهلو، سر، کتف و دست مورد هدف قرار داده که در ادامه ماموران پلیس با استفاده از فنون رزمی یکی از زورگیران را زمین گیر کردند و سارق دیگر متواری شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: پس از انتقال متهم به کلانتری ۱۴۰ باغ فیض زورگیر حرفه ای در بازجویی ها به ۱۰۰ فقره موبایل قاپی در غرب تهران اعتراف کردو تاکنون ۲۵ شاکی با مراجعه به کلانتری ۱۴۰ شکایتی از زورگیران تنظیم کرده اند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: مامور پلیس که در این عملیات به شدت آسیب دیده و زخمی شده بود برای درمان به بیمارستان منتقل شده است و تلاش برای دستگیری سارق فراری ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید