سردار محمد کاظم تقوی، فرمانده انتظامی استان مشهد گفت: متهم سرقت خودرو سواری با کودک ٣ ساله در مشهد دستگیر شد.

ماجرای سرقت خودرو سواری با کودک ٣ ساله در مشهد

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سردار محمد کاظم تقوی گفت: اوایل بامداد روز گذشته مرد جوانی همراه فرزند خردسالش با خودروی سواری پژو ٢٠۶ سفید رنگ مقابل یک داروخانه شبانه روزی در محدوده بلوار شهید فکوری مشهد توقف کرد، او وارد داروخانه شد و در این لحظه  جوانی ناشناس خودروی پژو سواری را در حالی که کودک ٣ ساله داخل آن بود به سرقت برد. 

وی اظهار داشت: پدر این کودک که شوکه و دچار نگرانی و اضطراب شدیدی شده بود موضوع را به فوریت های پلیسی ١١٠ اعلام کرد و تیم گشت کلانتری شهرک ناجا بلافاصله وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع طرح ضربتی در دستور کار پلیس قرار گرفت و در عملیاتی گسترده که با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی، پلیس امنیت عمومی، پلیس فتا، کلانتری شهرک ناجا، فرماندهی انتظامی مشهد و با همراهی مرکز فرماندهی و کنترل پلیس استان اجرا شد طرح مهار در تمامی محورهای خروجی مشهد به اجرا در آمد.

سردار تقوی تصریح کرد: متهم که متوجه تعقیب و گریز سایه به سایه پلیس شده بود با ترس و وحشت، کودک را در محور نیشابور به مشهد رها و پس از طی مسافت کوتاهی، خودرو را نیز رها ساخت و متواری شد.

این مقام انتظامی اعلام کرد: با کشف خودرو، آرمین ٣ ساله سالم و سلامت و با اشک شوق مادر و پدر به آغوش خانواده اش بازگشت و ماموران انتظامی اقدام های گسترده و ردزنی های دقیق خود را  در این عملیات پیچیده و سنگین ادامه داده و توانستند متهم را شناسایی و اوایل شب گذشته او را در شهرستان نیشابور دستگیر کنند.

سردار تقوی با اشاره به این مطلب که متهم ٢۴ ساله دارای سابقه کیفری بوده و به مواد مخدر صنعتی اعتیاد دارد به مشهد انتقال یافت تا با دستورات تخصصی مقام قضایی، تحقیقات تکمیلی پرونده انجام شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید