تصادف پراید و ساینا در محور اسلام آبادغرب ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت.

تصادف مرگبار پراید و ساینا در کرمانشاه / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، رییس پلیس راه استان کرمانشاه از وقوع یک فقره تصادف رانندگی در محور اسلام آبادغرب خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه ۲ نفر کشته و ۲ نفر هم مصدوم شدند.

سرهنگ محمد حیدری روز چهارشنبه اظهار داشت: این حادثه حوالی ساعت سه بامداد امروز (۸ اردیبهشت) در محور فرعی پلنگرد شهرستان اسلام آبادغرب میان ۲ دستگاه خودروی سواری ساینا و پراید رخ داد.

وی افزود: در این حادثه رانندگان ۲۷ و ۲۵ ساله پراید و ساینا به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند و سرنشینان ۲۵ و ۲۰ ساله این خودروها نیز مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ حیدری علت وقوع این حادثه مرگبار را طبق اعلام کارشناسان، عدم رعایت فاصله عرضی از سوی خودروی ساینا اعلام کرد.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: بی توجهی به قوانین رانندگی چنین حوادث تلخ و غیرقابل جبرانی را رقم می‌زند کما اینکه در چهار روز اخیر این دومین حادثه مرگبار رانندگی است که تعداد کشته های آن به ۲ نفر می‌رسد.

سرهنگ حیدری تعداد افراد جانبخانه سوانح رانندگی فروردین امسال را نیز ۱۹ نفر اعلام کرد و افزود: طی این مدت ۳۱۴ نفر هم مصدوم شده‌اند.

وی با اشاره به استقرار ۸۵ گشت پلیس در جاده های استان، از توقیف ۷۲ ساعته خودروهایی خبر داد که در طول مسیر ۲ تخلف حادثه ساز را مرتکب شوند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت هشت هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید