محمود میرلوحی، عضو شورای شهر تهران در واکنش به رد صلاحیتش در انتخابات شورای شهر تهران گفت: نمی‌دانم اعتراض‌ به رد صلاحیتم فایده‌ای دارد یا نه، چرا که نتیجه از پیش تعیین شده است.

دست‌پرورده‌های نظارت استصوابی ما را رد می‌کنند تا دوستانشان سر کار بیایند

به گزارش سلام به نقل از رویداد ۲۴، خبر نتیجه بررسی صلاحیت‌های انتخابات شورای شهر تهران در هیات نظارت شهرستان به صورت غیررسمی اعلام شد و پس از آن کاندیداهای رد صلاحیت‌ شده می توانند طی ۴روز به نتیجه اعتراض کنند تا پرونده آنها دوباره مورد بررسی قرار گیرد. در میان افراد رد صلاحیت شده نام ۱۰ عضو فعلی نیز به چشم میخورد که توسط هیات نظارت شهرستان رد صلاحیت شدند.

محمود میرلوحی عضو فعلی شورای شهر تهران، یکی از رد شدگان از سوی هیات نظارت شهرستان تهران در واکنش به رد صلاحیتش و اینکه آیا اعتراض خواهند کرد یا نه، می‌گوید: چاره‌ای جز اعتراض نداریم، البته نمی‌دانم این اعتراض‌ها فایده‌ای دارد یا نه، نتیجه از پیش تعیین شده است.

او ادامه می‌دهد: این افراد دست‌پرروده نظارت استصوابی هستند و باید به همین نظارت که با رد رقبایشان، آن‌ها را بر سرکار آورده، خدمت کنند. حالا این افراد ما را رد کرده و دوستانشان بر سر کار می‌آیند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اظهار نظر اصولگرایان درباره پایان یافتن دوره حیات اصلاح‌طلبان، اضافه می‌کند: این افراد به ادعایی هم که می‌کنند اعتقادی ندارند، اگر دوره ما تمام شده چرا رد صلاحیت می‌کنند؟ آن‌ها خبر دارند که مردم خانه‌نشین شده و مشارکت نخواهند کرد، چرا باز رد صلاحیت می‌کنند؟ آن‌ها می‌خواهند در میدان بی‌رقیب با مشارکت حداقلی به سرکار بیایند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید