حسن یزدانی، دارنده مدال طلای کشتی جهان و المپیک گفت: خوشبختانه تیم آزاد ایران در تمام اوزان سهمیه لازم را دارد و امیدوارم بتوانیم در المپیک توکیو کشتی‌های خوبی را به نمایش بگذاریم.

هدفمان کسب مدال طلای المپیک است / برای تحقق این مهم همه تلاشمان را به کار خواهیم بست

به گزارش سلام نو، مهر به نقل از سایت وزارت ورزش نوشت: سی و چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا روزهای ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار شد و در پایان تیم ایران به عنوان قهرمانی دست یافت. حسن یزدانی آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا توانست در دیدار فینال با شکست دیپاک پونیا دارنده مدال نقره جهان از هند و آن هم با نتیجه ۱۰ بر صفر به مدال طلا برسد.

یزدانی درباره سطح فنی این دوره از مسابقات اظهار کرد: مسابقات در مجموع خوب بود. به هر حال این بازی‌ها در آسیا برگزار شد و سطح آن را باید در این حوزه بررسی کرد که به نظرم کشورهای خوبی حضور داشتند. تیم ایران هم که به دلیل شرایط کرونا حدود یک سال و چند ماه در هیچ رویداد ورزشی شرکت نکرده بود موفق شد برای سومین سال متوالی بازهم روی سکوی قهرمانی قرار بگیرد.

او با اشاره به بازی‌های المپیک توکیو گفت: المپیک میدان بزرگی است. خوشبختانه تیم آزاد ایران در تمام اوزان سهمیه لازم را دارد و امیدوارم بتوانیم به همین شکل هم در المپیک توکیو کشتی‌های خوبی را به نمایش بگذاریم. هدفمان کسب مدال طلاست و برای تحقق این مهم همه تلاشمان را به کار خواهیم گرفت.

دارنده مدال طلای المپیک ریو با اشاره به واکسیناسیون ورزشکاران توضیح داد: تیم‌های ورزشی دنیا این روزها خودشان را برای یک رویداد مهم جهانی آماده می‌کنند. مسابقاتی که علاوه بر آمادگی جسمانی داشتن، روحیه خوب و آماده را نیز می‌طلبد. خوشحالم که به محض ورود واکسن به ایران ورزشکاران هم در اولویت قرار گرفتند. از مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برای تلاش‌هایی که در این زمینه داشتند تشکر می‌کنم. قطعاً بعد از این اتفاق با آرامش بهتری می‌توانیم به تمرینات‌مان بپردازیم.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید