سرهنگ محمدحسن خلجی گفت: فرصت پرداخت جریمه‌های ۲ برابر شده رانندگی سال ۹۹ به مبلغ اولیه تا دی ماه است.

آخرین فرصت پرداخت جرایم رانندگی ۲ برابر شده به مبلغ اولیه

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: جرایم رانندگی معوق ۲ برابری مشمول بخشودگی شده است و صاحبان وسایط نقلیه می‌توانند با توجه به مهلت تعیین شده نسبت به پرداخت اصل جریمه اقدام و از این فرصت استفاده کنند.

سرهنگ محمدحسن خلجی افزود: افرادی که جرایم رانندگی خود را تا پایان سال ۹۹ پرداخت نکرده اند و میزان آن ۲ برابر شده است این مبلغ به میزان اولیه برگشته و می‌توانند نسبت به پرداخت اصل جریمه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه بخشودگی جرایم از چهارم اردیبهشت ماه جاری همزمان با سراسر کشور در زنجان نیز آغاز شده است، اظهار داشت: افراد می توانند تا پایان دی ماه امسال از مزایای طرح بخشودگی جرایم بهره مند شوند که اگر از این فرصت استفاده نشود در غیر این صورت میزان جرایم معوق به قوت خود باقی خواهد بود.

خلجی با اشاره به اینکه این طرح بخشودگی، شامل جرایم رانندگی سال ۱۴۰۰ نیست، تصریح کرد: افراد می توانند اصل جرایم رانندگی ۹۹ را تا پایان دی امسال از طریق درگاه های بانکی به صورت حضوری و غیرحضوری، واریز کرده و نسبت به تسویه حساب بدهی خود اقدام کنند.

وی اظهار داشت: شهروندان از طریق دفاتر پلیس ۱۰+ یا سامانه ۱۲۰ پلیس راهور می توانند لیست جرایم رانندگی مربوطه به وسایط نقلیه خود را دریافت کنند و افراد اگر مشکل و یا شکایتی دارند می توانند موضوع را از طریق پلیس راهور پیگیری کنند

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید