دکتر فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، از موارد مشکوک کرونای هندی و آفریقایی در هرمزگان خبر داد و گفت: هنوز به موارد مثبت قطعی کرونای هندی و آفریقایی نرسیده ایم.

کرونای هندی و آفریقایی به هرمزگان رسید؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، دکتر فاطمه نوروزیان سه شنبه شب با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: با توجه به مراودات تجاری و آمد و شدهای بسیار به هرمزگان از طریق کشورهای همسایه، این استان در معرض خطر جدی قرار دارد و باید مردم پروتکلهای بهداشتی را با جدیت هر چه تمام تر رعایت کنند و مسوولان مربوطه نیز محدودیت های لازم را اعمال نمایند.

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ، ۱۰۱ مبتلای جدید به کرونا در بیمارستان های استان بستری شد و آمار بستری ها به ۴۴۹ نفر رسید و فشار بسیاری به کادر درمان وارد است و مردم باید خطر را جدی بگیرند.

نوروزیان خاطرنشان کرد: از مجموع بستری های کرونا در هرمزگان، ۷۲ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر هستند که حال ۱۶ نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان آخرین آمار فوتی های کرونا در استان را یک هزار و ۱۲۲ نفر اعلام کرد و گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته فوتی جدیدی در استان ثبت نشده است.

وی با بیان اینکه در شرایط بسیار حساسی به سر می بریم و ویروس کرونا هر روز یک جهش جدید دارد، گفت: بر اساس جدیدترین رنگ بندی کرونایی اعلام شده از طرف وزارت بهداشت سه شهرستان هرمزگان در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر)، چهار شهرستان زرد (خطر متوسط) و مابقی نارنجی (پرخطر) هستند..

نوروزیان تصریح کرد: بندرعباس، قشم و بندرخمیر در وضعیت قرمز ، میناب، رودان، بندرلنگه، پارسیان، حاجی آباد، بستک و کیش در وضعیت نارنجی و سیریک، بوموسی، جاسک و بشاگرد نیز زرد هستند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید