داریوش قنبری،‌ فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: هر فردی که می‌خواهد کاندیدا شود باید برنامه و راه حل‌های خاص خود را برای اداره کشور داشته باشد. در واقع باید توان اجرایی کردن برنامه‌های جبهه سیاسی خود را داشته باشد.

جبهه اصلاحات به دنبال حل مسائل کشور است / جریان‌هایی که طرح مشکل می‌کنند لزوما برنامه لازم برای رفع مشکلات را ندارند

به گزارش سلام نو،‌ داریوش قنبری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: کاندیداهایی که می خواهند وارد عرصه انتخابات شوند، ابتدا باید هویت سیاسی خود را بیان کنند. داشتن هویت سیاسی مشخص و قابل قبول اولین شاخصه فردی است که می خواهد وارد عرصه انتخابات شود. مردم باید بر مبنای هویت سیاسی افراد جهت رای دادن به او تصمیم بگیرند.

وی ادامه داد: متاسفانه روند انتخابات در کشور ما بر مبنای انتخابات حزبی نیست. در کشورهایی که انتخابات حزبی است، مردم به جای رای دادن به فرد به حزب رای میدهند؛ یعنی دیدگاه ها و برنامه های مربوط به اداره کشور در ذات حزب و فعالیتش وجود دارد و مردم برنامه تدوین شده را انتخاب می کنند.

این فعال سیاسی گفت: به دلایل متعددی حزب به معنای واقعی در کشور ما وجود ندارد، اما بالاخره جبهه های سیاسی هستند که از احزابی با نگاه یک دست و واحد تشکیل شده اند. بر همین اساس است که گفتم قبل از هر چیز مشخص شدن هویت سیاسی در کشور ما بسیار مهم است.

وی سپس گفت: هر فردی که می خواهد کاندیدا شود باید برنامه و راه حل های خاص خود را برای اداره کشور داشته باشد. در واقع باید توان اجرایی کردن برنامه های جبهه سیاسی خود را داشته باشد.

قنبری گفت: در ارتباط با جریان اصلاحات این دوره شاهد یک تحول خوب و مناسبی هستیم و واقعا جبهه اصلاحات به دنبال حل مسائل کشور است.

وی سپس خاطرنشان کرد: کسی که آماده حضور در انتخابات می شود باید توان لازم را برای اداره کشور داشته باشد. برخی کاندیداهای سیاسی صرفا به طرح مشکل می‌پردازند در حالی که طرح مشکلات دردی را دوا نمی کند و یک شهروند عادی هم خیلی بهتر از کاندیداها مشکلات را می داند و بیان می کند. راه حل این مشکلات مهم است.

این فعال سیاسی گفت: مردم باید حواسشان باشد که آن جریان هایی که طرح مشکل می کنند لزوما برنامه لازم برای رفع مشکلات را ندارند. باید به برنامه ای که میتواند وضع فعلی را بهبود بخشد رای داد. باید به جای فرد به برنامه رای داد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید