سهیلا جلودارزاده، نماینده سابق مجلس گفت: سیدحسن خمینی شخصیت مستحکمی داشت و با توجه به روابط خوبی که با همه اقشار دارد و به دلیل پیشینه خانوادگی، او شاید می توانست پراکندگی‌ها را به وحدت مبدل کند.

سیدحسن خمینی می‌توانست پراکندگی‌ها را به وحدت مبدل کند

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، سهیلا جلودارزاده، نماینده مجلس دهم، با اشاره به روند تصمیم گیری در جریان اصلاحات با توجه به عدم حضور سید حسن خمینی اظهار کرد: سید حسن خمینی شخصیت مستحکمی داشت و با توجه به روابط خوبی که با همه اقشار دارد و به دلیل پیشینه خانوادگی، او شاید می توانست پراکندگی‌ها را به وحدت مبدل کند البته امروز هم، اصلاح طلبان توانایی مطرح هستند و می‌شوند. آقایانی که آمده و ثبت نام کرده اند مانند محسن هاشمی و پزشکیان هم در همین، رده هستند.

۲ کاندیدای جدی اصلاح طلبان بعد از انصراف سیدحسن خمینی

او اضافه کرد: بنیان جمهوریت هنوز در کشور ما شکل نگرفته است احزاب سیاسی از ضروری‌ترین نهادها هستند ولی نتوانسته اند تشکیلات درستی داشته باشند. احزاب کوچکی داریم که نه منبع مالی برای برنامه ریزی و تامین اعضا دارند و نه شرایط اجتماعی مناسبی وجود دارد از این رو دور هم جمع می شوند و ائتلاف می کنند و فقط در ایام انتخابات فعال می شوند. زمانی در مجلس گفتیم تا احزاب پا بگیرند و فرهنگ سیاسی در کشور جا بیفتد دولت به احزاب یارانه بدهد و این کار ابتدا اختصاصی شد و امروز فکر نمی کنم، ادامه داشته باشد و احزاب کمکی بگیرند. احزاب آنچه که باید باشند نیستند تا نیروهای سیاسی لازم را آموزش بدهند کیفیت حضور در مجلس را ببینید آدم های دوره اول مجلس را با نمایندگان امروز مقایسه کنید.

جلودارزاده در رابطه با امکان ریاست جمهوری زنان در ۱۴۰۰ گفت: من فکر نمی کنم امکان حضور زنان در عرصه ریاست جمهوری فراهم باشد ولی اگر بشود بسیار خوب است. ساختار حکومت ما مشکلاتی دارد که باید بازنگری و آسیب شناسی شود چرا همه ریاست جمهوری های ما به این شکل دوره خود را تمام می کند؟ این مشکل باید آسیب شناسی شود شما بهترین روسای جمهور دنیا را به ایران بیاورید ببینید آیا می توانند کار کنند؟ باید بررسی شود و ببینیم چرا چنین وضعیتی حاکم است و چرا احزاب ما پا نمی گیرند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید