محمد نعیمی‌پور، فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: برخی از اصولگرایان ممکن است تحلیل‌هایی داشته باشند که وضعیت مملکت آشفته بازار است پس در این آشفته بازار شاید مثلا به یک وضعیتی برسند، این هم می‌تواند دلیلی باشد که برای کاندیداتوری ریاست‌جمهوری به صف شوند.

اصولگرایان رییس‌جمهوری را یک شغل می‌بینند نه یک موقعیت برجسته اجرایی / جبهه اصلاحات ایران برای ارائه یک نظر واحد تشکیل شده است

به گزارش سلام نو، محمد نعیمی پور، فعال سیاسی اصلاح طلب، در گفت و گو با برنا در خصوص تعدد کاندیدا در جریان اصولگرا گفت: مشخص است که در جبهه اصولگرا تشتت زیاد و رقابت های شدید و مخرب وجود دارد به همین دلیل هر کسی اولا به طور عجیبی احساس می کند که می تواند رئیس جمهور باشد، یعنی رئیس جمهوری را یک شغل می بیند و نه یک موقعیت برجسته اجرایی که نیاز به توانایی ویژه دارد بنابراین هر فردی این جرات را به خودش می دهد که بگوید من کاندیدا رئیس جمهوری هستم. 

او افزود: همچنین برخی از آنها ممکن است تحلیل هایی داشته باشند که وضعیت مملکت آشفته بازار است پس در این آشفته بازار شاید مثلا به یک وضعیتی برسند، این هم می‌تواند دلیلی باشد که برای کاندیداتوری ریاست جمهوری به صف شوند.

نعیمی پور ادامه داد: تا حدودی در جبهه مقابل هم برخی اینطور تصور می کنند که البته این برای کشور بسیار بد است. این مسئله نشان می دهد که زمینه هایی ایجاد شده که همه احساس توانمند بودن داشته باشند و در عین حال به عنوان تکلیف این خواسته فرضی خود را به مردم، نمایش دهند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در خصوص جبهه اصلاحات ایران خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان مجموعا  در مسیری حرکت می کنند که می تواند نتیجه بخش باشد اما اساسا این نهاد درست شده که اختلاف نظرها را در خود حل کند و یک نظر واحد ارائه دهد. 

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید