زانیار خسروی، خواننده و آهنگساز کشورمان عکسی از خودش و همسرش را در پیج رسمی اینستاگرامش منتشر کرد.

انتشار عکسی جدید از همسر زانیار خسروی

زانیار خسروی ، خواننده، آهنگساز است که عکسی از خودش و همسرش در پیج منتشر کرد.

به گزارش سلام نو به نقل از شما نیور، زانیار خسروی ، خواننده، آهنگساز، ترانه سرا، تنظیم کننده، بازیگر متولد 2 اردیبهشت 1364 در تهران است که در 11 اسفند 1392 اولین آلبوم رسمی خود را به نام بیست و هشت منتشر نمود.

زانیار، برادر کوچک تر سیروان خسروی دیگر خواننده پاپ است. او پس از مدت ها انتظار مجوز رسمی فعالیت خود را دریافت کرد. او با انتشار آثارش به محبوبیت زیادی در فضای مجازی دست یافت.

زانیار که حدود یک سال پیش ازدواج کرد, به تازگی عکسی از خودش و همسرش را منتشر کرده است.

Capture - Copy

Capture

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام این بهتر است که تو قسمت بازیگری فعالیت می کرد به نظر من کاری که از او در سریال حرفه‌ای پخش می شود به سر کار خوب قشنگ و بسیار �رسی و قابل دفاع می‌باشد ولی آهنگ هایی که این میخواند اصلاً به کار نمی‌آید و شعر و ترانه و موسیقی را اصلا بلد نیست و خراب می‌کند و آهنگ‌ها را لطفاً اگر می توانید حرف من را به او برسانید به او پیشنهاد داد که دیگر هیچ را در امور که بلدی دخالت نکند و آهنگ و خوانندگی را ببوسد بزارد کنار او در بازیکزی اکر بازی به او بدهند بهتر میتواند موفق شود تا همین قدر هم که تو خوانندگی امدی حلو کنسرت کذلشتی مذیون برادر و دوستات هستی که به اهنگ ها رنگ و لعاب دادن مثال ایهام که اومذی اونحا خونذی سپاس از سایت خوب شما خواهشمندم که زحمت بکشید و این متن را که من منتشر کردم انتشار دهید لازم به ذکر است من تمام چیزهایی که ممنوع است در متن منتشر کزذم رعایت کردم پس از شما میخوام منتشر کنید این را ممدم ساعت شش عصر ۲۸\۹\۱۴۰۰ تهران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید