دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و الوحده با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده امارات به پایان رسید.

اولین شکست شاگردان گل محمدی در لیگ قهرمانان آسیا / الوحده ۱_۰ پرسپولیس

به گزارش  سلام نو به نقل از ایسنا، در دیداری از دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های فوتبال الوحده امارات و پرسپولیس از ساعت ۱۹ به مصاف هم رفتند. این مسابقه در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود الوحده به پایان رسید. پرسپولیس با این باخت ۱۲ امتیازی باقی ماند اما همچنان در صدر جدول قرار دارد. الوحده هم با این برد ۱۰ امتیازی شد و صعودش را به مرحله بعدی قطعی کرد.

نیمه نخست

الوحده برای اینکه صعودش را از این گروه قطعی کند بازی را تهاجمی شروع کرد و بازیکنان این تیم اصطلاحا بالا بازی کردند و با پرس زیاد به خط دفاعی و هافبک پرسپولیس فشار آوردند.

این فشار زیاد بازیکنان الوحده در دقیقه ۶ باعث شد مدافعان و هافبک‌های پرسپولیس اشتباه کنند و اجازه دهند تیم ماتائو از بین آن‌ها عبور و با یک شوت محکم از زاویه بسته برای تیمش گلزنی کند.

بعد از این گل پرسپولیس بود که به حریفش فشار آورد. بازیکنان پرسپولیس سعی کردند با پاسکاری‌های زیاد حریف را به اشتباه بیندازند و چند موقعیت نصفه و نیمه هم به دست آوردند اما به گل نرسیدند. بازیکنان الوحده بعد از اینکه فشار پرسپولیسی‌ها را کنترل کردند دوباره برای رسیدن به گل دوم تلاش کردند اما موفق نبودند، هرچند توانستند بازی را دوباره متعادل کنند.

در یکی از صحنه‌های مسابقه در دقیقه ۳۳ عمر خربین از وسط زمین توپ را روانه دروازه پرسپولیس کرد که حامد لک با برگشتن به سمت دروازه‌اش توپ را به کرنر فرستاد.

در ادامه هم تلاش دو تیم برای رسیدن به گل نتیجه‌ای نداشت بازی با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم

یحیی گل‌محمدی در این نیمه تیمش را با سه تغییر به زمین فرستاد. نوراللهی، شیری و عالیشاه به جای سرلک، نعمتی و مغانلو به زمین رفتند. پرسپولیس بازی را تهاجمی آغاز کرد و با تعداد نفرات زیاد در زمین الوحده حاضر شد. الوحده برای حفظ پیروزی خفیفش به ناچار در لاک دفاعی فرو رفت و همین موضوع رسیدن به دروازه این تیم را برای پرسپولیس سخت‌تر کرد. 

پرسپولیس که در نیمه اول شوت در چارچوب نداشت در این نیمه با شوت محکم پهلوان که به تیر افقی خورد دروازه الوحده را تهدید کرد.

حملات پرسپولیس باز هم ادامه پیدا کرد و در یکی از این حملات ترابی با یک پاس در عمق شیری را در موقعیت خوبی قرار داد اما او که می‌توانست با یک پاس عرضی آل‌کثیر را برابر دروازه خالی صاحب موقعیت کند با بی‌دقتی این موقعیت را از دست داد.

فشار پرسپولیسی‌ها باز هم ادامه پیدا کرد اما یافتن راهی برای رسیدن به گل با دفاع فشرده الوحده کار بسیار سختی بود. گل‌محمدی با بیرون آوردن سیدجلال حسینی و به زمین فرستادن مهدی عبدی آرایش تیمش را تهاجمی‌تر کرد تا گل خورده را جبران کنند.

در دقایق پایانی مسابقه مهدی عبدی یک موقعیت بسیار خوب گلزنی را از دست داد تا  بازی با همان یک گل به پایان برسد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید