سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی با الاهلی عربستان گفت: من به فوتبال تهاجمی علاقه زیادی دارم و دوست دارم تیم تحت هدایتم تهاجمی باشد.

مجیدی: می‌خواهیم به عنوان تیم اول صعود کنیم

به گزارش سلام نو به نقل از  ایرنا، «فرهاد مجیدی» در نشست خبری پیش از بازی استقلال و الاهلی عربستان در چهارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ما به بازی با الاهلی نگاه ویژه‌ای داریم چرا که می‌خواهیم به عنوان تیم اول راهی مرحله بعدی بازی‌ها شویم.

وی افزود: الاهلی‌ را به خوبی می‌شناسیم آنها تیم خوبی هستند، بازیکنان خوبی دارند و در چند بازی اخیر خود نتایج خوبی گرفته‌اند.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: بازی سختی مقابل الاهلی عربستان پیش رو داریم؛ آنها مربی خوبی دارند اما استقلال آماده است.

مجیدی تصریح کرد: بازی قبلی با الدحیل شرایط خاص خودش را داشت و بازی با الاهلی شرایط دیگری دارد، هر بازی برای ما متفاوت است.

وی تاکید کرد: اگرچه فوتبال تهاجمی ریسک‌های خاص خودش را دارد اما من به این نوع فوتبال بازی کردن علاقه زیادی دارم و دوست دارم تیمم‌ هجومی بازی کند.

سرمربی استقلال در پایان گفت: هواداران استقلال از ما می‌خواهند با قلب‌مان‌ برای استقلال بازی کنیم و امیدوارم فردا بهترین اتفاق برای تیم استقلال رخ دهد. تنها مشکل ما فشردگی بازی‌هاست.

تیم فوتبال استقلال فردا شب (سه‌شنبه) در دومین بازی خود در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان خواهد رفت.

تیم فوتبال استقلال با کسب ۷ امتیاز در جایگاه دوم جدول گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید