مربی و سرپرست اسبق استقلال درباره عکسی که برای اولین بار منتشر شده، گفت: اینجا شهر العین است. زمانی که به امارات رفتیم با نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا درهتل شرایتون مستقر شدیم.

 تصویری دیده نشده از ناصر حجازی در استخر هتل شرایتون

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، اصغر حاجیلو پیشکسوت استقلال می گوید بعد از چند ماه می بیند که نیمکت نشینان این تیم همدل هستند؛ «فرق استقلال فعلی با تیم چند ماه قبل افزایش اتحاد و توان روحیه اعضای تیم است چنانچه بعد از مدت ها می بینم وقتی تیم گل می زند همه خوشحالی می‌کنند و متاسفانه یک مدتی شرایط اینطور نبود. بین کادرفنی تعامل خوبی وجود دارد فرهادو فرزاد مجیدی، فرازکمالوند و فرشاد ماجدی از سالیان گذشته ارتباط خوبی دارند و در کار خودشان هم به اندازه خود با تجربه هستند.»

ادامه حرف های حاجیلو را بخوانید؛ «استقلال عملکرد قابل قبولی در مسابقات آسیایی خود داشته است و به نظر من بازی برگشت مقابل نماینده عراق سخت ترین بازی این تیم  خواهد بود. امیدوارم همه نمایندگان کشورمان بتوانند از گروه‌های خود صعود کنند و  دو  تیم پرطرفدار  استقلال و پرسپولیس  تا فینال به یکدیگر نخورند و چقدر دربی این دو تیم در فینال آسیا جذاب خواهد بود انشالله این تیم استقلال با همین مربیان و بازیکنان ستاره سوم را به دست بیاورد.»

حاجیلو با اشاره به نام چند بازیکن استقلال گفت: در بازی مقابل الدحیل قطر بخاطر پاس اشتباه مسعود ریگی خیلی ناراحت شدم و دلم سوخت چون این پسر خیلی در خدمت تیم است و بی ریا فوتبال بازی می کند. فرشید اسماعیلی به همان بازیکن با کیفیت مورد نظر تبدیل شده است و عملکرد بسیار خوبی داشته است. مهدی قایدی هم همچنان ستاره است و زمانی که پا به توپ می شود آدم سر ذوق می آید .

خاطرات جالب یار قدیمی سرمربی سابق استقلال/ تصویری منتشر نشده از ناصر حجازی در استخر هتل شرایتون


بازیکن، مربی و سرپرست اسبق استقلال درباره عکسی که برای اولین بار منتشر می شود گفت: اینجا شهر العین است؛ جایی که دراواخر دهه هفتاد تیم استقلال موفق شد با پیروزی مقابل الهلال و العین دو تیم بسیار پولدار و قدرتمند آن دوره به مرحله نیمه‌نهایی آسیا صعود کند. زمانی که به امارات رفتیم با نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا درهتل شرایتون مستقر شدیم. یک دوربینی آنجا بود که تمام توجه اش  به مربیان و بازیکنان دو تیم الهلال عربستان و العین امارات بود و با رفتارشان به وضوح نشان می‌دادند اهمیتی به تیم استقلال ونماینده ازبکستان نمی دهند چون شانس صعودی برایمان قائل نبودند. این رفتار آنها خیلی به ما برخورد؛ ناصر خان از رفتار آنها عصبی شده بود و داشت به من توضیح می داد که هر طور شده باید مچ آنها را بخوابانیم. خدا بیامرز عادت داشت زمانی که با من صحبت می کند دست به شانه من بزند شاید به نوعی می خواست به من تاکید کند که حواست تمام کمال به من باشد. در مسابقه اول مقابل الهلال عربستان در شرایطی که به پیروزی رسیدیم که به  دلیل اخراج رضا حسن‌زاده یک نیمه ۱۰ نفره بازی کردیم. در زمان بازگشت به هتل، داخل اتوبوس بلند شدم و به بازیکنان گفتم هیچ کس حق ندارد با صورت خندان از اتوبوس پیاده شده و وارد هتل شود. همه خیلی عادی انگار نه انگار که برنده شده ایم؛ گویی از قبل می‌دانستیم الهلال را می بریم پیاده شوید و از لابی به اتاق ها  بروید و با هیچ دوربینی هم صحبت نکنید. اتفاقا دوربین سراغ ناصر هم رفت که به آنها گفت تمایلی به صحبت کردن ندارد.
 

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید