وزارت امور خارجه پاکستان با صدور بیانیه‌ای اقدامات رژیم صهیونیستی علیه ساکنان بیت المقدس را محکوم کرد.

واکنش پاکستان به اقدامات رژیم صهیونیستی در بیت المقدس

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، وزارت امور خارجه پاکستان روز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: اسلام‌آباد تحولات اخیر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین را با نگرانی  دنبال می‌کند.

در این بیانیه آمده است: خشونت‌ها علیه ساکنان بیت المقدس توسط رژیم صهیونیستی در ماه مبارک رمضان افزایش یافته و این اقدامات نگران کننده شامل شامل آزار و اذیت نمازگزاران، بازداشت فلسطینیان بی گناه و سایر محدودیت های خودسرانه در نقض حقوق اساسی بشر می‌باشد.

وزارت امور خارجه پاکستان اقدامات نیروهای اشغالگر اسرائیل را به شدت محکوم کرده و جامعه جهانی را به اقدام سریع برای محافظت از فلسطینیان ترغیب می‌کند.

مرکز دیپلماسی دولت اسلام‌آباد تاکید کرد مسئله  فلسطین باید مطابق با قطعنامه‌های سازمان ملل و سازمان همکاری اسلامی و تشکیل این کشور طبق مرزهای قبل از ۱۹۶۷ به پایتختی قدس شریف حل شود.

بیت المقدس و برخی دیگر شهرهای فلسطین طی روزهای گذشته شاهد درگیری نظامیان صهیونیست با تظاهر کنندگان و نمازگزاران فلسطینی در اعتراض به ادامه جنایات رژیم اشغالگر قدس علیه مسجد الاقصی و فلسطینیان بود.

در جریان درگیری‌های شنبه شب گذشته نظامیان رژیم صهیونیستی با معترضان فلسطینی در سرزمینهای اشغالی به ویژه قدس اشغالی دستکم ۲۰ فلسطینی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید