شب شعر «دیدار ماه» که هر ساله در محضر رهبر انقلاب برگزار می‌شد، امسال به دلیل شرایط کرونایی با حضور جمعی از شاعران کشور در حوزه هنری انقلاب برگزار می‌شود.

دیدار شاعران با رهبر انقلاب برگزار نمی‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، شب شعر «دیدار ماه» که هر ساله در نیمه ماه مبارک رمضان در محضر رهبر معظم انقلاب برگزار می شد، امسال به دلیل شرایط خاص کرونایی با حضور جمعی از شاعران کشور در محل حوزه هنری انقلاب برگزار می‌شود. این محفل ادبی، شامگاه سه شنبه هفتم اردیبهشت به صورت زنده از رسانه ملی پخش می‌شود.

عباس محمدی، مدیر مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری، با اعلام این خبر گفت: شب شعر دیدار ماه، هر ساله در نیمه ماه مبارک رمضان برگزار شده و در محفلی گرم و صمیمی، شاعران مطرح کشور از استان‌های مختلف، در محضر مقام معظم رهبری به شعرخوانی می پرداختند و ایشان نیز رهنمودهای ارزشمندی را بیان می‌فرمودند، اما دو سالی می‌شود که به دلیل شرایط خاص شیوع کرونا، این مراسم با حضور جمعی از شاعران، در حوزه هنری برگزار و به صورت زنده از رسانه ملی پخش می‌شود.

مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی ادامه داد: این مراسم که به یاد مراسم باشکوه شعرخوانی در محضر رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود، شامگاه سه‌شنبه هفتم اردیبهشت‌ماه از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه از شبکه دو رسانه ملی پخش می‌شود.

محمدی افزود: در این شب شعر، شاعران مطرح کشور مانند یوسفعلی میرشکاک، حاج علی انسانی،  مرتضی امیری اسفندقه، عباس براتی‌پور، هادی سعیدی کیاسری، محمدمهدی سیار، مرتضی حیدری آل کثیر، قاسم صرافان، احمد شهریار، امید مهدی‌نژاد، میلاد عرفان‌پور، اسما سوری، نصیبا مرادی، عطیه سادات حجتی، محمد رسولی، میلاد حسنی و سعید تاج‌محمدی اشعار خود را می‌خوانند. امیدواریم که  مصیبت این ویروس منحوس هرچه زودتر پایان یابد و به یاری خدا در رمضان آینده، مراسم به روال هر ساله در محضر رهبر معظم انقلاب برگزار شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید