قیمت انواع ارز در بازار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ کاهش یافت.

دلار امروز ارزان شد / قیمت دلار و یورو ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

به گزارش سلام نو به نقل از اقتصادنیوز، در معاملات امروز بازار ارز قیمت دلار ۱۵۰ تومان کاهش یافت و قیمت یورو کاهش ۱۹۵ تومانی داشت. 

هدف بازارساز در بازار ارز /کف جدید قیمت دلار

قیمت ارز در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح دوشنبه ابتدا ۲۳ هزار و ۱۳۲ تومان ثبت شد و در نیمه روز به ۲۳ هزار و ۱۳۰ تومان رسید. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز در صبح روز با کاهش ۱۰ تومانی نسبت به روز شنبه ۲۳ هزار و ۳۶۳ تومان اعلام شد و در نیمه روز ۲۳ هزار و ۳۶۱ تومان ثبت شد.

قیمت یورو در بازار متشکل امروز ابتدا ۲۷ هزار و ۷۸۹ تومان ثبت شد سپس در نیمه روز با کاهش ۸۸ تومانی به قیمت ۲۷ هزار و ۷۰۱ تومان رسید. قیمت یورو سنا نیز ابتدا ۲۸ هزار و ۶۷ تومان اعلام شد و در نیمه روز ۲۷ هزار و ۹۷۸ تومان ثبت شد.

قیمت ارز های صرافی ملی

صرافی ملی امروز قیمت دلار را نسبت به قیمت بسته شده روز گذشته تغییر نداد و ۲۳ هزار و ۳۳۳ تومان ثبت کرد. قیمت یورو صرافی ملی نیز بدون تغییر ۲۷ هزار و ۹۷۷ تومان اعلام شد.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح دوشنبه بازار آزاد نسبت به روز گذشته ۱۵۰ تومان کاهش یافت و ۲۳ هزار و ۷۲۰ تومان مبادله شد. قیمت یورو نیز با کاهش ۱۹۰ تومانی نسبت به دیروز ۲۸ هزار و ۷۰۰ تومان خرید و فروش شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در نیمه روز در قیمت ۶ هزار و ۵۵۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز یکشنبه ۴۰ تومان کاهش یافته است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید