اگر یک کسب و کار آنلاین داشته باشید، حتماً می دانید که رشد و توسعه سایت کمک زیادی به رشد کسب و کارتان می کند. یکی از ابزارهایی که با استفاده از آن می توانید کاربران و مشتریان کسب و کارتان را افزایش دهید، موتورهای جستجو است.

بررسی مزایای خرید رپورتاژ آگهی از پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی تسمینو

هر کاربر برای آن که بخواهد یک موضوع را در سایتی ببند، ابتدا آن را در گوگل جستجو می کند و سپس وارد یک می شود تا آن موضوع را دنبال کند. راه های زیادی برای بهبود رتبه سایت در گوگل وجود دارد؛ رپورتاژ آگهی یکی از مواردی است که به شما کمک می کند تا بتوانید رتبه سایت خود را در میان نتایج جستجو بهبود ببخشید. در این مقاله می خواهیم به بررسی این موضوع که رپورتاژ چیست بپردازیم و در نهایت، به مزایای خرید رپورتاژ آگهی از آژانس تسمینو می پردازیم.

خرید رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی یکی از انواع تبلیغات همسان است که در قالب یک محتوای متنی، گزارشی را به کاربران ارائه می کنید. در واقع با استفاده از رپورتاژ آگهی شما می توانید کسب و کار یا خدمات خود را به کاربران معرفی کنید و سپس از آن ها بخواهید که برای استفاده از محصولات یا خدمات وارد سایت شما شوند. اگر محتوای خوبی ارائه کرده باشید، کاربران به شما اعتماد می کنند و به راحتی می توانید آن ها را به مشتریان خود تبدیل کنید. در محتوای رپورتاژ باید حدود ۷۰ درصد محتوا آموزشی و کاربردی باشد؛ به عبارت ساده تر، شما تنها حق دارید که ۳۰ درصد از محتوای خود را تبلیغاتی بنویسید.

یکی از دیگر از مهم ترین دلایل اهمیت رپورتاژ آگهی این است که شما می توانید لینک های خود را به صورت فالو در رسانه موردنظر قرار دهید. لینک فالو باعث می شود تا موتورهای جستجو وارد آن سایت شوند و آن را بررسی کنند. هر چقدر سایتی که به سایت شما لینک داده است معتبرتر باشد، سایت شما رتبه بهتری در گوگل خواهد گرفت. البته مواردی دیگری هم در این مورد تاثیرگذار هستند؛ به عنوان مثال سئوکاران انتشار رپورتاژ در یک سایت مرتبط با رتبه متوسط را نسبت به یک سایت غیرمرتبط با رتبه بالا ترجیح می دهند.

تسمینو چیست؟

بررسی مزایای خرید رپورتاژ آگهی از پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی تسمینو

اگر قصد انتشار رپورتاژ آگهی را داشته باشید، متوجه می شوید که آژانس های رپورتاژ آگهی وجود دارند که دیگر نیازی به ارتباط مستقیم با رسانه موردنظر نیست! این آژانس ها اطلاعات تمام رسانه هایی که در آن امکان انتشار رپورتاژ آگهی وجود دارد را جمع آوری کرده و همه آن ها را به صورت یکجا در اختیار شما قرار داده اند. در این صورت شما تنها شرایط هر رسانه را در سایت آژانس بررسی می کنید و با توجه به نیاز خود، یک رسانه مناسب را انتخاب می کنید. در نهایت هم کافی است هزینه آن را پرداخت کنید تا در کمترین زمان ممکن رپورتاژ شما منتشر شود.

تسمینو یکی از آژانس های بسیار معتبر در زمینه خرید رپورتاژ آگهی است! در این رسانه شما می توانید بیش از ۵۵۰ رسانه معتبر و بزرگ را در سایت این آژانس مشاهده کنید. در صفحه رپورتاژ آگهی این سایت، می توانید شرایط و قوانین انتشار رپورتاژ در هر سایت، اطلاعات آن سایت و در نهایت، هزینه انتشار رپورتاژ آگهی در آن رسانه را مشاهده کنید. همچنین شما با انتخاب چند رسانه می توانید از تخفیف های بسیار خوبی بهره مند شوید تا در بودجه کسب و کارتان صرفه جویی کنید. در بخش بعدی به بررسی مزایای خرید رپورتاژ آگهی از تسمینو می پردازیم تا با خیالی آسوده بتوانید خرید خود را از آن انجام دهید.

برای ورود به سایت تسمینو و  خرید رپورتاژ آگهی https://www.tesmino.com/reportage کلیک کنید

مزایای خرید رپورتاژ آگهی از تسمینو

در حال حاضر آژانس های رپورتاژ آگهی مختلفی وجود دارند که هر یک از آن ها مزایای خاص خود را دارند! با این وجود، تسمینو شرایط بسیار خوبی ارائه کرده است و می توانید به بهترین شکل ممکن از خدمات آن ها استفاده کنید. در این بخش می خواهیم به بررسی چند مورد از مهم ترین مزایای استفاده از خدمات تسمینو می پردازیم تا با خیال راحت تر بتوانید تصمیم گیری کنید:

  • امکان انتشار رپورتاژ در برترین رسانه ها

اولین و مهم ترین مزیت خرید رپورتاژ آگهی از تسمینو این است که شما می توانید بهترین و معتبرترین رسانه های فارسی زبان را برای خرید رپورتاژ آگهی منتشر کنید. لازم است بدانید که در حال حاضر تسمینو بیش از ۵۰۰ رسانه را در اختیار شما قرار داده است که می توانید شرایط آن را به صورت مستقیم در سایت تسمینو مشاهده کنید. همچنین می توانید به صورت آنلاین سفارش دهید تا تیم تسمینو آن را برای رسانه موردنظر ارسال کرده تا منتشر شود. همچنین شما می توانید فرآیند انتشار رپورتاژ را در پنل کاربری خود ببینید و در صورت بروز مشکل با تیم پشتیبانی صحبت کنید.

  • امکان مشاهده گزارش لحظه ای کمپین ها

یکی دیگر از قابلیت هایی که در پنل تسمینو قرار گرفته است، این است که شما می توانید رپورتاژ آگهی خود را در پنل بررسی کنید! گاهی اوقات کسب و کارها چندین رپورتاژ آگهی خریداری می کنند که بررسی تک تک این سایت ها سخت است. در حالی که با استفاده از تسمینو و پنل کاربری خود می توانید خرید رپورتاژ آگهی خود و کمپین های ایجاد شده را بررسی کرده و ببینید که چه زمانی منتشر می شود. البته این اطلاع رسانی ها علاوه بر پنل، از طریق ایمیل و سایر راه ها انجام می شود. همچنین در این بخش، می توانید در صورت رخ دادن اشتباه، محتوای رپورتاژ خود را حتی پس از انتشار در رسانه موردنظر ویرایش کنید.

  • مشاوره رایگان و برندسازی

گاهی اوقات کسب و کارها اطلاع زیادی در مورد رپورتاژ آگهی ندارند و نمی دانند در چه رسانه هایی باید منتشر کنند تا بهترین نتیجه را بگیرند. تسمینو یک تیم مشاوره رایگان در اختیار شما قرار داده است تا هر گونه سوال یا مشکل را از طریق مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین شما می توانید در مورد برندسازی با کمک خرید رپورتاژ آگهی، مشاوره بگیرید و در نهایت بهترین رسانه هایی که می تواند کمک زیادی به رشد و بهبود برندسازی شما کند را انتخاب کنید.

بررسی مزایای خرید رپورتاژ آگهی از پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی تسمینو

  • کمترین هزینه در میان رقیبان

هزینه ها یکی از دغدغه های اصلی هر کسب و کاری و به خصوص کسب و کارهای نوپا هستند! کسب و کارها نوپا به دلیل این که بودجه زیادی ندارند، باید خیلی درست و منطقی در مورد هزینه های خود تصمیم بگیرند. تسمینو با توجه به این که حجم سفارش های بالایی دارد و به صورت مستقیم با رسانه های مختلف ارتباط برقرار می کند، کمترین هزینه را در میان رقبا دارد و به راحتی می توانید با کمترین هزینه، رپورتاژ آگهی منتشر کنید. علاوه بر این که این رسانه هزینه های بسیار پایینی دارد، با این وجود اگر چندین رسانه را انتخاب کنید از تخفیف های بسیار خوبی بهره مند خواهید شد.

  • امکان سفارش تولید محتوای رپورتاژ آگهی با کیفیت

برای خرید رپورتاژ آگهی باید حتماً محتوای رپورتاژ هم به رسانه موردنظر ارائه کنید! اگر محتوای خوبی برای رپورتاژ آگهی ندارید، می توانید از طریق بخش تولید محتوا اقدام به سفارش رپورتاژ آگهی کنید و تا یک محتوای با ارزش و حرفه ای برای رپورتاژ آگهی خود در اختیار داشته باشید. توجه داشته باشید که رپورتاژ آگهی نقش تبلیغاتی هم دارد و بهتر است به دست یک متخصص تولید محتوا انجام شود.

  • پشتیبانی رایگان و حرفه ای

اگر سوالی برای شما به وجود آمده است که جواب آن را نمی دانید، می توانید ازطریق بخش پشتیبانی سوالات خود را مطرح کنید و پاسخ خود را به صورت کامل بگیرید. تیم پشتیبانی تسمینو همیشه در خدمت شما است تا پاسخ سوالات شما را بدهد.

در نهایت، اگر قصد خرید رپورتاژ آگهی را دارید کافی است به سایت تسمینو مراجعه کنید و اقدام به خرید رپورتاژ آگهی و انتشار آن در رسانه های معتبر کنید. اگر سوالی دارید، از طریق بخش پشتیبانی تسمینو مطرح کنید تا شما را به صورت کامل راهنمایی کنند.

کد خبرنگار: ۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید