غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس دهم گفت: مجلس کدامیک از شعارهایی که در مورد بودجه داد را عملی کرد؟ مجلس از دست رفته است و دیگر در راس امور نیست، مجلس تقریبا تعطیل است.

هیچ منطقی از نمایندگان مجلس یازدهم ساطع نمی‌شود / اداره مجلس در زمان لاریجانی کجا این مدیریت کنونی کجا؟ 

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس دهم، در رابطه با تخلفات‌ صورت‌ گرفته‌ توسط‌ مجلس‌ یازدهم در بودجه ۱۴۰۰ گفت: پس از تصویب بودجه در صحن و ارجاع آن به شورای نگهبان نسخه ای از بودجه در اختیار دولت و نسخه ای هم در اختیار مجلس قرار می‌گیرد، طبق مستندهایی که شنیده ام پس از دستکاری در احکام‌ بودجه نمایندگان حواس‌شان نبوده که دولت نسخه اولیه را در اختیار دارد و بودجه ارسالی از سوی مجلس را با آن نسخه اولیه مورد قیاس قرار می‌دهد، دولت پس از مشاهده تخلفات بنا داشته با مجلس برخورد کند اما با وساطت رئیس مجلس و عده‌ای دیگر مواجه می‌شوند محال است چنین تخلفاتی مرسوم باشد. تعجب می‌کنم نادران چگونه به چنین تخلفی تن‌ داد و وارد این داستان شده است در صورتی که می‌داند دولت بودجه را کنترل می‌کند.‌ ظاهرا روسای قم هم از دولت درخواست کردند تا صبوری کند تا مجلس ایرادات و تغییرات را اصلاح کند. 

او ادامه داد: کارنامه مجلس یازدهم به شدت منفی بوده و بر زندگی مردم هم تاثیر گذاشته است، به گونه‌ای که مردم دیگر رغبتی به انتخابات و رای دادن ندارند، همه شعارهایی که مجلسی‌ها، قبل از انتخابات دادند تبدیل به فحش دادن در مجلس شده است، هیچ منطقی از نمایندگان ساطع نمی‌شود. مجلس کدامیک از شعارهایی که در مورد بودجه داد را عملی کرد؟

جعفرزاده ایمن آبادی گفت: رسانه‌ها در برابر مجلس انقلابی و عملکرد آن سکوت کردند، این جفا در حق مردم است، مجلس از دست رفته است و دیگر در راس امور نیست، مجلس تقریبا تعطیل است. اداره مجلس در زمان لاریجانی کجا این مدیریت کنونی کجا؟ 

او در خصوص اهرم‌های فشار نمایندگان در برابر این تخلف افزود: نهایت منجر به این اقدام می‌شود که دیگر به این هیئت رئیسه رای نخواهند داد. اگر دستگاه قضا هم بخواهد ورود کند،‌ اجرای‌ حکم‌ به‌ پایان ‌نمایندگی‌ موکول‌ می‌شود، خاطرم هست ‌در دور نهم قتل یک نماینده در لیست بازرسی بسیج اثبات شد و پس از اتمام دوره نمایندگی فرد به زندان منتقل شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید