غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: موفق شدیم اولین کشوری باشیم که همه سهمیه‌های لازم را کسب کنیم. حتی روسیه و آمریکا هم که جزو رقبای اصلی ما هستند به این تعداد از سهمیه نرسیدند.

ارزیابی کلی ما از نتایج به دست آمده مثبت است /  واکسیناسیون موجب آرامش خاطر ملی‌پوشان خواهد شد

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، سی و چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا روزهای ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار شد و در پایان تیم ایران برای سومین دور متوالی به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره ارزیابی خود از سطح کیفی این مسابقات گفت: ما ابتدا مسابقات گزینشی را داشتیم و پس از آن هم در قهرمانی آسیا شرکت کردیم که هر دو رویداد از نظر فنی در سطح خوبی برگزار شد. ارزیابی کلی ما از نتایج به دست آمده مثبت است.

او ادامه داد: در این دوره موفق شدیم اولین کشوری باشیم که همه سهمیه‌های لازم را کسب کنیم. حتی روسیه و آمریکا هم که جزو رقبای اصلی ما هستند به این تعداد از سهمیه نرسیدند. برای ما اتفاق خوبی بود. امیدوارم با همین روند پیش برویم تا به امید خدا در مسابقات مهمتر و از جمله المپیک ۲۰۲۰ توکیو نتایج بهتری را به دست بیاوریم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در پایان با اشاره به واکسیناسیون ورزشکاران المپیکی گفت: خوشبختانه در چند هفته اخیر ورزشکاران المپیکی واکسینه شدن که جا دارد از تمامی دست اندرکاران این اقدام خوب تشکر کنیم. طبیعتا پس از این دیگر ملی پوشان با آرامش خاطر بیشتری به تمریناتشان می‌پردازند. امیدوارم بتوانیم ما هم با درخشش مان در المپیک دل مردم ایران را شاد کنیم.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید