شجاع خلیل زاده،به خبر جنجالی نقش داشتن در انتقال احمد نوراللهی واکنش تند نشان داد.

پاسخ تند خلیل زاده به خبر نقش داشتن در انتقال احمد نوراللهی

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی،  طی چند روز اخیر برخی از رسانه های عربی اعلام کردند که احمد نوراللهی در راه لیگ ستارگان قطر است. بعد از این ماجرا چند کانال هواداری عنوان کردند شجاع خلیل زاده در این انتقال نقش داشته که این موضوع با واکنش تند این بازیکن روبه رو شده است.

«با سلام و ارادت به همه هواداران عزیز پرسپولیس


طی ساعات اخیر خبری عجیبی در یکی از چنل‌های فیک و زباله منتشر شد که هر چقدر با خودم کلنجار رفتم تا واکنشی نسبت به آن نداشته باشم نشد؛ متاسفانه رشد فضای مجازی و اغفال برخی فوتبالدوستان با استناد به این اخبار بی پایه و اساس باعث شد تا توضیحاتی درباره آن داشته باشم.


اینکه بنده قصد اغفال بازیکنی از پرسپولیس برای حضور در لیگ قطر را داشته باشم از پایه و اساس دروغ است و تنها ‌می‌توانم لفظ چرت را برای روشن‌تر شدن آن بگویم. نه بنده دست به اغفال بازیکنی زده‌ام و نه مدیران پرسپولیس که قابل احترام هم هستند، این ذهنیت را دارند و چیزی درباره آن به من گفته‌اند. 

در دنیای حرفه‌ای فوتبال مسیر انتقال بازیکن کاملا مشخص است و مسلما بدون دلال بازی و واسطه‌گری‌های مرسومی که ردپای آن در همین کانال هم کاملا مشخص است، صورت می‌گیرد. بار دیگر با احترام به همه هواداران عزیز پرسپولیس باید بگویم بنده هیچ صحبتی و دخالتی در اتفاقات پرسپولیس و خصوصا انتقال و صحبت با هم‌تیمی‌های سابقم برای حضور در قطر نداشته‌ام و در شرایطی که شاهد رسانه‌های قابل احترامی در ایران هستیم، امیدوارم بساط این چنل‌های دوزاری و بدون منبع برچیده شود.»

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید