دبیرالاسلام چودهوری پیرمرد ۱۰۱ ساله مسلمان در پایتخت انگلیس برای دومین سال و با هدف جمع آوری کمک برای نیازمندان اقدام به پیاده روی کرد.

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، دبیرالاسلام چودهوری پیرمرد ۱۰۱ ساله مسلمان ساکن لندن پیاده روی خود را برای جمع آوری کمک‌های خیرخواهانه آغاز کرد.

سال گذشته دبیرالاسلام چودهوری قدم زدن در اطراف فضای سبز مقابل خانه اش را با هدفی خیرخواهانه آغاز کرد و بیش از ۴۰۰ هزار پوند برای کارهای خیریه جمع آوری کرد.

با پیوستن گروه‌های زیادی به این حرکت، او پیش بینی می‌کند حجم این کمک‌ها هم دو برابر شود.

امروز ده هزار نفر در ۱۵۰ شهر به حرکت او پیوسته اند. از بنگلادش تا سوریه از منچستر تا کمبریج. این حرکت برای پیرمردی ۱۰۱ ساله دشوار به نظر می‌رسد، چه رسد به اینکه او این کار را در ماه رمضان و با زبان روزه انجام می‌دهد.

وی می‌گوید: البته این کار تا حدی دشوار است. اما اگر شما به نفعی که به مردم می‌رسد فکر کنید، مردمی که دارند می‌میرند، افرادی که گرسنه اند، افرادی که خوشحال نیستند، این پیاده روی و جمع آوری کمک‌های خیرخواهانه، می‌تواند به آن‌ها کمک کند.

این فرد مسلمان گفت که تام مور ـ سرباز بریتانیا در جنگ جهانی دوم برای کادر درمانی ۱۲ میلیون پوند پول جمع کرد ـ الگوی من است. او قهرمان واقعی من است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید