در این گزارش ۸ روش گفته شده است که در کمترین زمان و با بیشترین کیفیت می توانید زبان انگلیسی را بیاموزید.

 سریع‌ترین راه‌های یادگیری زبان انگلیسی در خانه

به گزارش سلام نو به نقل از پارسینه، ما انتظار داریم چیزها را با سرعت هر چه بیشتر بیاموزیم و کارها را سریع‌تر انجام دهیم. این مورد شامل آموختن زبان انگلیسی نیز می‌شود و همه ما مایلیم در کمترین زمان و با بیشترین کیفیت زبان انگلیسی را بیاموزیم. ضمنا زبان انگلیسی اصلا یک زبان دشوار نیست و ما می‌توانیم به راحتی آن را بیاموزیم. ما در اینجا لیستی از ۸ راه ساده برای اینکه زبان انگلیسی را راحت‌تر بیاموزیم تهیه کرده‌ایم که می‌توانید با استفاده از آن‌ها هم خوش بگذرانید و هم انگلیسی بیاموزید!

فیلم تماشا کنید

بله کاملا درست است. شما می‌توانید با تماشا کردن فیلم‌هایی که به زبان انگلیسی هستند، انگلیسی بیاموزید. تماشای برنامه‌های تلویزیونی یا فیلم‌هایی که زیرنویس دارند یا حتی کاملا به زبان انگلیسی‌اند، به شما کمک می‌کند دیالوگ‌ها و اصطلاحات مهم انگلیسی را تا حدود زیادی بیاموزید. یکی از اصول اولیه یادگیری زبان انگلیسی، آموختن مکالمه‌های انگلیسی است که با تماشای فیلم به راحتی با آن آشنا می‌شوید.

بنویسید

هر جایی که می‌روید در زمان فراغت خود یک دفترچه همراه داشته باشید (می‌توانید از برنامه یادداشت موبایل خود هم استفاده کنید) و کلمات جدید انگلیسی را که می‌شنوید بنویسید. بعد از مدتی کلمات جدید زیادی یادداشت کرده‌اید که همه آن‌ها مفید است و می‌توانید با مطالعه آن‌ها چیزهای جدید بیاموزید.

کتاب‌های کودکان را مطالعه کنید

اگر حس می‌کنید هنوز برای خواندن کتاب‌های انگلیسی پیشرفته آماده نیستید، می‌توانید کتاب قصه یا شعر مخصوص کودکان را بخوانید تا به مرور قوی‌تر شوید. این کتاب‌ها نه تنها زیبا و آسان هستند، بلکه می‌توانند مفاهیم و قواعد پایه انگلیسی را به شما بیاموزند. خواندن این کتاب‌ها بهترین تمرین برای شروع تمرین انگلیسی است.

با آینه حرف بزنید

اگر نمی‌توانید با کسی به صورت خصوصی انگلیسی صحبت کنید، بهترین کار این است که روبروی آینه بایستید و با خودتان انگلیسی صحبت کنید. دیدن خودتان نه تنها باعث افزایش اعتماد به نفس و انگیزه می‌شود، بلکه می‌تواند به شما کند راحت‌تر مکالمه انگلیسی را بیاموزید و اصطلاحاتی را که بلدید به کار ببرید. با این کار نقاط ضعف خود در مکالمه را می‌فهمید و سعی می‌کنید آن‌ها را حل کنید. بهتر است هر روز دوبار و هر بار به مقدار ۱۵ دقیقه روبروی آینه بایستید و انگلیسی صحبت کنید. باور کنید این روش کمک می‌کند راحت‌تر انگلیسی را بیاموزید.

با پیشوند و پسوند کلمه بسازید

آموختن پیشوندها و پسوندهای انگلیسی یک راه عالی برای توسعه دایره کلمات است که مغز شما را برای گفتگو و نوشتن آماده می‌کند. معمولا در زبان انگلیسی از پیشوندها و پسوندها هزاران کلمه ایجاد می‌شود و شما با آموختن تنها یک کلمه، چندین کلمه یاد می‌گیرید. توصیه می‌شود برای اینکه انگلیسی را به دقت بیاموزید، کلمات پیشوند یا پسوند دار را در یک دفتر یادداشت کنید و سعی کنید به آن‌ها بیافزایید؛ با اینکار می‌توانید این کلمات را مرور کنید.

هر چیزی را که دوست دارید یاد بگیرید

وقتی که به کلاس زبان انگلیسی می‌روید، هر روز چیزی را می‌آموزید که مربی برای ارائه آن آماده است، اما وقتی در خانه می‌نشینید و خودتان انگلیسی را تمرین می‌کنید، هر چیزی را که دوست دارید یاد می‌گیرید؛ بنابراین اول به سراغ علاقه‌مندی‌هایتان بروید و بعد از اینکه کاملا به آموختن عادت کردید، می‌توانید همه چیز را به راحتی به ذهن بسپارید.

زمان خاصی را کنار بگذارید

لازم نیست برای یادیگیری انگلیسی روزانه چندین ساعت صرف کنید و تنها می‌توانید با صرف ۱۵ دقیقه در روز، پیشرفت قابل قبولی داشته باشید. نکته این است که باید تداوم داشته باشید و هر روز ساعت معینی را به آموزش انگلیسی اختصاص دهید.

تحقیق کنید

شما می‌توانید با تحقیق در مورد موضوعات مختلف انگلیسی بیاموزید. کافی است موضوعی را در نظر بگیرید و برای آن زمان بگذارید تا یک تحقیق کامل انگلیسی را به سرانجام برسانید. توصیه می‌شود از موضوع‌های ساده شروع کنید و بعد رشد کنید.

انگلیسی یک زبان کارآمد و آسان است و تنها با فهم درست قواعد یادگیری آن، می‌توانید در کمتر از ۶ ماه آن را بیاموزید؛ کافی است شروع کنید.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید