علی سلیمانی رئیس دامپزشکی شهرستان نیشابور در خراسان رضوی، از کشف ۲۰۰ کیلو گوشت فاسد از رستوران بین راهی خبر داد.

۲۰۰ کیلو گوشت فاسد از یک رستوران کشف شد!
به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، رئیس دامپزشکی شهرستان نیشابور در خراسان رضوی از ضبط و معدوم سازی ۲۰۰ کیلوگرم گوشت چرخ‌کرده منجمد و فاسد که در یخچال های یک رستوران بین راهی جاده نیشابور- سبزوار نگهداری می‌شد، خبر داد.

علی سلیمانی در تشریح این خبر گفت: پیرو گزارش مردمی مبنی بر نگهداری گوشت فاسد در یکی از رستوران ها با هماهنگی دادستان نیشابور و همراهی اکیپ بازرسی از اماکن بازرسان این اداره به محل اعلام شده مراجعه کردند. 

وی در ادامه افزود: در این بازرسی محموله مورد نظر را که منجمد و مدتی از نگهداری آن گذشته بود ضبط و با تنظیم صورتجلسه معدوم شد. همچنین در این بازدید مقدار ۱۵۰ کیلوگرم گوشت گوساله نیز مشاهده شد که پس از بررسی وضعیت ارگانو لیپتیکی مشخص شد که سالم و قابلیت مصرف دارد. 

وی خاطر نشان کرد: صاحب رستوران ادعا کرده به علت شرایط بیماری کرونا و کاهش مشتریان نتوانستم این گوشت‌های چرخ‌کرده را به مصرف برسانم و در یخچال‌ها مانده است. 

رئیس دامپزشکی نیشابور ضمن تشکر از دادستان و دایره اماکن نیروی انتظامی که برای تحقق سلامت و امنیت غذایی با این شبکه همکاری لازم را دارند به کلیه رستوران‌ها و تالارها تاکید کرد: حتما گوشت و مواد پروتئینی برای طبخ غذا را از مراکز مجاز تهیه و در هنگام نگهداری مواد پروتئینی در یخچال یا سردخانه چیدمان طوری باشد که امکان نفوذ برودت و هوای سرد به بین بسته های گوشت و محموله هاحفظ شود و حتی المقدور از نگهداری مقدار زیاد گوشت چرخکرده منجمد فله خودداری کنند. 

سلیمانی ضمن تبریک هفته سلامت که از اول تا هفتم اردیبهشت ماه بوده، از شهروندان خواست در صورت هرگونه مشاهده تخلف مربوط به تولید، حمل، نگهداری و عرضه مواد پروتئینی به تلفن ۴۳۳۳۰۰۴۲ اطلاع‌رسانی کنند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید