در پی انتشار فیلمی که در آن یک کودک نوجوان هوادار استقلال مورد آزاد و اذیت قرار می‌گیرد، محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات نوشت: این فوتبال نیست. این هواداری نیست. این انسانیت نیست.

واکنش وزیر جوان به ویدیو آزار هوادار استقلال/ دمت گرم که جلوی حرف زور کوتاه نمیای

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که فردی در حال آزار و اذیت کودکی است که به نظر می‌رسد در حال چوپانی است. در این کلیپ، فرد نامبرده با آزار و اذیت آن کودک، در تلاش است تا او علیه استقلال شعاری سر دهد ولی کودک استقلالی با ابراز علاقه به تیم موردعلاقه‌اش، از به کار بردن شعار علیه این تیم خودداری می‌کند. 

محمدجواد آذری جهرمی به ویدیو منتشر شده در فضای مجازی از آزار و اذیت یک هوادار نوجوان استقلال واکنش نشان داد و در اینستاگرامش نوشت: 

همه‌تون میدونید که من یه پرسپولیسی‌ام. امروز یه ویدئویی دیدم که چند نفری یه گل پسر استقلالی رو اذیت می‌کنند. چقدر ناراحت شدم. این فوتبال نیست. این هواداری نیست. این انسانیت نیست.

کاش میشد این پسر رو پیدا کنم، بغلش کنم، بهش بگم دمت گرم که تیمت رو نمی‌فروشی. دمت گرم که جلوی حرف زور کوتاه نمیای حتی اگه چندتا گنده‌بک اذیتت کنند. دمت گرم پسر.

بعدش هم باهم بریم پیش اونایی که اذیتت کردند.

پ.ن: تصویر این پسر رو تعمدی گذاشتم تا همه چهره‌ش رو ببیند. اون کسی باید چهره‌ش محو و تار بشه که داره زور میگه و اذیت میکنه این پهلوون رو.

عکس| واکنش وزیر پرسپولیسی به ویدیو جنجالی هوادار استقلال/ دمتگرم که تیمت را نمی‌فروشی

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید