نسرین نصرتی، بازیگر نقش فهیمه در سریال محبوب پایتخت، به جمع بازیگران فصل دوم سریال «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان پیوست.

فهیمه پایتخت بازیگر «زیر خاکی» شد

به گزارش سلام نو، خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی سریال «زیرخاکی» نوشت: در حالی که کمتر از دو هفته به پایان تصویربرداری فصل دوم «زیرخاکی» مانده، هنرمندان جدیدی به پروژه اضافه می شوند.

به تازگی نسرین نصرتی بازیگری که از دهه ۸۰ فعال است و با «پایتخت» به شهرت رسید برای ایفای نقش در زیرخاکی قرارداد بسته است.

فهیمه «پایتخت» که از فصل دوم به این پروژه پیوسته از سال ۹۲ تا به حال به جز یک سریال نوروزی، یک مینی سریال و یک تله فیلم در این سالها، در نقش دیگری در تلویزیون دیده نشده اما حالا در سال ۱۴۰۰ مقابل دوربین جلیل سامان می رود.

«زیرخاکی» این روزها فصل دوم خود را در شهرک سینمایی دفاع مقدس پشت سر می گذارد و مراحل فنی آن نیز همزمان با تصویربرداری در جریان است.

بازیگران این سریال تولید مرکز سیمافیلم عبارتند از پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، فروغ قجابگلی، مریم سرمدی، خسرو احمدی، اکبر رحمتی، مهری آل آقا، امید روحانی، اصغر نقی زاده، رایان سرلک و ستاره پسیانی، با حضور هومن برق‌نورد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید