تیم فوتبال پرسپولیس در بازی برگشت با گوای هند، با نتیجه ۴ بر ۰ از سد رقیبش با اقتدار گذشت.

غوغای شاگردان یحیی مقابل گوا / پرسپولیس یک گام به صعود نزدیک شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، در آغاز دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه فاتوردا به مصاف تیم گوای هند رفت که این دیدار با ۴ گل به نفع پرسپولیس تمام شد.

شهریار مغانلو در دقیقه ۲۴، مهدی ترابی در دقیقه ۴۳ (پنالتی)، عیسی آل‌کثیر در دقیقه ۴۸ و کمال کامیابی‌نیا در دقیقه ۵۸ گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساندند.

با این پیروزی، پرسپولیس با چهار بازی، ۱۲ امتیازی شد و با اقتدار صدرجدول رده‌بندی گروه E تکیه زد و به مرحله بعد راه یافت. الوحده امارات با ۷ امتیاز، گوای هند با ۲ امتیاز و الریان قطر با یک امتیاز در رتبه‌های دوم تا چهارم این گروه هستند.

پرسپولیس در صورت کسب مساوی در دیدار بعدی خود، صعودش را به عنوان صدرنشین به مرحله بعد مسجل خواهد کرد.

نیمه اول

با آغاز بازی، پرسپولیس به تیم برتر میدان تبدیل شد و دو موقعیت نسبتا خطرناک را در دقایق ۱۵ و ۲۰ خلق کرد که ضربات سر شهریار مغانلو و عیسی آل‌کثیر در شرایط نامساعد به بیرون رفت.

گل: در دقیقه ۲۴، پاس در عمق مهدی ترابی به داخل محوطه جریمه باعث تک به تک شدن شهریار مغانلو با دروازه‌بان گوا شد که شوت تک ضرب این مهاجم با عبور از میان پاهای دروازه‌بان هندی به گل نخست پرسپولیس تبدیل شد.

در دقیقخ ۴۰، روی اشتباه خط دفاعی و دروازه‌بان گوا، آل‌کثیر توپ‌ربایی کرد اما کومار با تکل خشن خود مهاجم پرسپولیس ار سرنگون کرد و داور به نفع پرسپولیس پنالتی گرفت.

گل: در دقیقه ۴۳ مهدی ترابی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و با گشودن دروازه گوا، برای دومین بازی متوالی از روی نقطه پنالتی دروازه گوا را گشود.

نیمه دوم

گل: در دقیقه ۴۸، عیسی آل‌کثیر توانست با شوت دقیق خود از مقابل محوطه شش قدم، گل نخست خودش در این مسابقات و گل سوم تیمش را وارد دروازه گوا کند.

گل: در دقیقه ۵۸ و در شلوغی محوطه جریمه گوا، کمال کامیابی‌نیا، توپ سرگردان را با نوک پا وارد دروازه گوا کرد و پرسپولیس به چهارمین گل خود دست یافت.

در دقیقه ۷۰، شوت پشت محوطه امید عالیشاه را ناوین کومار با شیرجه زمینی راهی کرنر کرد.

در دقیقه ۷۳، ارسال وحید امیری به روی دروازه با ضربه سر مهدیخانی به دیرک عمودی دروازه کومار برخورد کرد و در برگشت کامیابی‌نیا، با ضربه بسیار بد خود، موقعیت گلزنی را از دست داد.

این دیدار در نهایت با برتری پرگل پرسپولیس و صعود این تیم به مرحله حذفی خاتمه یافت.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، سید جلال حسینی (احسان پهلوان ۴۶)، محمد حسین کنعانی‌زادگان (وحید امیری ۷۲)، مهدی شیری، علی شجاعی، میلاد سرلک، محمد شریفی، امید عالیشاه، مهدی ترابی (کمال کامیابی‌نیا ۴۶)، شهریار مغانلو (مهدی عبدی ۵۷) و عیسی آل‌کثیر (محمدمهدی‌ مهدیخانی ۶۳).

ترکیب گوا: ناوین کومار، ایوان گونزالز (محمد علی ، لئاندرو دکونا (کارت زرد)، سانسون پریرا (کارت زرد)، الکساندر روماریو، خامز دوناکی، پرینستون رِبِلو، آمارجیت سینگ (جیان مارتینس ۵۷)، رِدیم تلانگ (ماکان چوته ۶۶)، ایشان پاندیتا (برندون فرناندز ۶۶) و دِوِندنرا مورگائوکار (خورخه اوریتس ۵۷).

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید