به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، واکسیناسیون برای بیماران دیالیزی، هموفیلی، تالاسمی و ام‌اس در حال انجام است و این کار تا فردا (شنبه) ادامه دارد تا تعداد بیشتری از این بیماران واکسینه شوند.

فراخوان تزریق واکسن برای بیماران سرطانی در خوزستان فردا منتشر می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در جمع خبرنگاران در خصوص واکسیناسیون کرونا برای بیماران خاص و ادامه روند واکسیناسیون در خوزستان اظهار کرد: در ادامه فاز نخست واکسیناسیون که برای بیماران خاص در نظر گرفته شده بود، این توفیق حاصل شد که امروز در اهواز و سایر شهرستان‌ها واکسیناسیون بیماران خاص را انجام دهیم.

وی افزود: این واکسیناسیون برای بیماران دیالیزی، هموفیلی، تالاسمی و ام‌اس در حال انجام است و این کار تا فردا (شنبه) ادامه دارد تا تعداد بیشتری از این بیماران واکسینه شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: از فردا فراخوان تزریق واکسن برای بیماران سرطانی منتشر می‌شود و سعی می‌کنیم روزهای یکشنبه و دوشنبه واکسن برای این بیماران تا حدی که در اختیار داریم تزریق شود.

ابول‌نژادیان گفت: پس از آن وارد فاز دوم واکسیناسیون می‌شویم و ثبت نام واکسیناسیون بر اساس سن و از افراد بالای ۸۰ سال آغاز می‌شود و در حال ایجاد آمادگی هستیم تا در خوزستان در ابعاد بزرگتری واکسیناسیون را انجام دهیم.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید