سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه از جان‌ باختن ۶ نفر از اهالی ساوه و زرندیه به علت ابتلا به کرونا در شبانه‌روز گذشته خبر داد.

۶ نفر در ساوه و زرندیه قربانی کرونا شدند

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، دکتر محمود کریمی روز جمعه در این خصوص اظهار داشت: در همین مدت ۲۳۱ نفر نیز به شمار مبتلایان در ساوه و زرندیه افزوده شد که ابتلای ۱۳۲ نفر با آزمایش پی سی آر و ۹۹ نفر هم با تست سریع محرز شد.

وی افزود: در حال حاضر ۱۸۴ فرد مبتلا در بیمارستان های ساوه و زرندیه بستری هستند که ۴۱ نفر از آنها مربوط به مبتلایان شناسایی شده در شبانه روز گذشته است.

کریمی با اشاره به مرگ ۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۳۷۶ نفر در ساوه و زرندیه به دلیل ابتلا به این ویروس جان باخته اند.

به گفته سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان های ساوه و زرندیه تاکنون به ۱۷ هزار و ۲۳۹ نفر رسیده است.

وی از شهروندان درخواست کرد که با تغذیه مناسب، کنترل استرس، خواب و استراحت کافی، پیشگیری از چاقی، عدم مصرف دخانیات و مواد مخدر، کاش مصرف قند و چربی و خودداری از کار افراطی در راستای تقویت سیستم ایمنی بدن خود در برابر ابتلا به کرونا تقویت کنند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید