دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت: ما از همتایان آمریکایی‌مان کلماتی را می‌شنویم مبنی بر آمادگی برای برگزاری گفتگو درباره مسائل مربوط به منافع دوجانبه ولی متاسفانه این بیانیه‌های طرف آمریکایی با برخی کارهای مشخص آنها تطابق ندارد.

پوتین به بهبود و احیای رابطه با آمریکا علاقمند است

به گزارش سلام نو، مهر به نقل از ریانووستی نوشت: دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین می گوید بهبود رابطه مسکو-واشنگتن نیازمند اراده سیاسی متقابل است.

وی ادامه داد: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه همواره این اراده را نشان داده و به بهبود و احیای رابطه با آمریکا علاقمند است.

به گفته پسکوف، مسکو هیچ کاری که به این رابطه لطمه بزند انجام نداده است. روسیه آغازگر تخریب رابطه و رساندن آن به وضعیتی که اکنون شاهد هستیم، نبوده است.

وی در نهایت گفت: ما از همتایان آمریکایی‌مان کلماتی را می‌شنویم مبنی بر آمادگی برای برگزاری گفتگو درباره مسائل مربوط به منافع دوجانبه ولی متاسفانه این بیانیه‌های طرف آمریکایی با برخی کارهای مشخص آنها تطابق ندارد.

به گزارش مهر، روابط روسیه-آمریکا این روزها درگیر تنشی بی سابقه است. طرح اتهاماتی نظیر حملات سایبری، دخالت روسیه در روند انتخاباتی ۲۰۲۰ و همچنین تحولات اوکراین از دلایل این تنش عنوان می شود.

این در حالی است که ناتو هم از مدت ها پیش در ادامه پروژه مهار روسیه، حضور نظامی خود را در مرزهای این کشور افزایش داده است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید