پیکر اشکان منصوری، خبرنگار و بازیگر جوان سینما و تلویزیون که روز گذشته به علت عارضه کلیوی درگذشت، در شهرستان جهرم استان فارس به خاک سپرده خواهد شد.

اشکان منصوری در جهرم به خاک سپرده می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، پیکر اشکان منصوری خبرنگار و بازیگر سینما و تلویزیون که روز پنجشنبه (دوم اردیبهشت‌ماه) به علت عارضه کلیوی دار فانی را وداع گفت، بنا به درخواست خانواده وی روز چهارم اردیبهشت ماه در شهرستان جهرم استان فارس به خاک سپرده می‌شود.

اشکان منصوری متولد ۱۳۶۰ شهرستان جهرم استان فارس فارغ‌التحصیل رشته بازیگری بود و علاوه بر فعالیت رسانه‌ای در حوزه سینما طی چند سال اخیر تجربه بازیگری در سینما و تلویزیون را پشت سرگذاشته بود.

وی که طی چند ماه اخیر به عارضه کلیوی دچار شده بود بنا بود تا با کاهش موج چهارم کرونا مورد عمل جراحی قرار گیرد اما بر اثر مشکلات ناشی از همان بیماری روز پنجشنبه (دوم اردیبهشت‌ماه) درگذشت.

طبق اعلام همکاران او و بنا به خواست خانواده وی، پیکر این بازیگر و خبرنگار، امروز (جمعه سوم اردیبهشت) از بیمارستان میلاد تهران به بهشت زهرا منتقل می‌شود و شنبه (چهارم اردیبهشت) در شهرستان جهرم استان فارس به خاک سپرده  خواهد شد.

منصوری در چند سال گذشته تجربه بازی در فیلم‌های هزار پا، دینامیت، جشن دلتنگی، تگزاس ۲، محرمانه، و سریال‌های رقص روی شیشه و دلدادگان را در کارنامه حرفه‌ای خود داشت.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید