در پی افزایش شیوع ویروس کرونا در پاکستان، دولت‌های کانادا و سلطنت عمان اقدام به ممنوعیت ورود اتباع و هرگونه پروازهای تجاری از مبدأ این کشور کردند.

ورود اتباع پاکستان به کانادا و عمان ممنوع شد

به گزارش سلام نو، ایرنا به نقل از منابع رسمی پاکستان نوشت: پس از ممنوعیت سفر اتباع این کشور به انگلیس به دلیل جلوگیری از اشاعه کرونا، هم اکنون عمان و کانادا نیز ورود اتباع پاکستانی و پروازهای مسافربری این کشور را ممنوع کردند.

سلطنت عمان از یکشنبه ۵ اردیبهشت ممنوعیت ورود شهروندان پاکستانی را به اجرا می‌گذارد و کانادا نیز ورود اتباع و پروازهای تجاری از مبدأ پاکستان را از بامداد روز جمعه ۳ اردیبهشت برای یکماه ممنوع کرد.

پیش‌تر دولت انگلیس به دلیل آنچه که تشدید نگرانی‌ها از شیوع ویروس کرونا عنوان شده، ۱۳ فروردین امسال اتباع پاکستان را در فهرست قرمز ممنوعیت سفر به انگلستان قرار داد، تصمیمی که با شدت از سوی مقامات پاکستانی مورد انتقاد گرفت و آنان از لندن خواستند که در تصمیم خود تجدیدنظر کنند.

به گزارش ستاد ملی مدیریت عملیات مبارزه با کرونا در پاکستان، طی ۲۴ ساعت گذشته ابتلای ۵ هزار و ۸۷۰ نفر در مناطق مختلف پاکستان به ویروس کرونا ثبت شد و ۱۴۴ نفر از بیماران نیز جان خود را از دست دادند. در چنین وضعیتی مسوولان بهداشت پاکستان نگران افزایش مرگ و میر ناشی از کرونا و چالش درمان بیماران هستند.

پاکستانی‌ها هفتم اسفند ۹۹ یکسالگی شیوع بیماری کووید-۱۹ در این کشور را سپری کردند. از آن زمان تا امروز ۷۸۴ هزار و ۱۰۸ نفر به این ویروس مبتلا شده و ۱۶ هزار و ۸۴۲ نفر از بیماران کرونایی نیز جان باخته‌اند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید