سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد درباره جزئیات ماجرای درگیری و ضرب و شتم نیروهای ۱۱۵ ‌در این استان توسط افراد مست توضیح داد.

جزئیات ماجرای ضرب وشتم پرسنل اورژانس یاسوج

به گزارش سلام نو به نقل از آفتاب‌نیوز، سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد از ایجاد درگیری و ضرب و شتم نیروهای ۱۱۵ ‌توسط افراد مست خبر داد.

جهانبخش وحدت نژاد افزود: شب گذشته و در ساعت ۲۳ طی تماس با اورژانس ۱۱۵ یاسوج با اعلام نیاز کمک به خانمی جوان که به علت مسمومیت با الکل دچار عوارض شده بود، بلافاصله آمبولانس ۱۱۵ پایگاه مادوان به محل حادثه اعزام شد.

وحدت نژاد تصریح کرد: شخص بیمار با خودرو سواری پژو پارس در حال حرکت بود که جنب زندان مرکزی پرسنل اورژانس ۱۱۵ به خودرو مذکور رسیدند و بلافاصله بر بالین بیمار حاضر شدند.

وی افزود: با توجه به شرایط بیمار و بعد از انجام معاینات پزشکی اولیه، نیروهای اورژانس تصمیم به انتقال بیمار گرفتند.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی استان گفت: همراهان بیمار جهت انتقال شخص بیمار به مرکز درمانی همکاری ننموده و اصرار به درمان در آمبولانس داشتند و با توجه به محدودیت‌های نیروهای اورژانس ۱۱۵ در درمان بیمار و یا مصدومین و طی راهنمایی‌های لازم به همراهان بیمار در خصوص انتقال فرد بیمار، در نهایت پرسنل اورژانس ۱۱۵ با مقاومت شدید همراهان بیمار مواجه و در نهایت منجر به ضرب و شتم دو نفر از پرسنل اورژانس ۱۱۵ شد.

وی افزود: موضوع درگیری از سوی مسئولین دانشگاه علوم پزشکی نزد مراجع قضائی در حال پیگیری است.


 
کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید