وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی و رییس بنیاد خدمات بهداشتی امارات به منظور همکاری در زمینه بهداشت، توافقنامه مشترک امضا کردند.

امضای توافقنامه بهداشتی میان امارات و رژیم صهیونیستی

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، یولی ادلشتاین، وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی و محمد السرکال، رئیس بنیاد تأسیس خدمات بهداشتی امارات توافقی را با حضور عبدالرحمان بن محمد العویس، وزیر بهداشت این کشور برای همکاری در زمینه بهداشت بین رژیم صهیونیستی و امارات امضا کردند.

سایت عبری زبان «I24 NEWS» اعلام کرد، بندهای اصلی این توافق این است که دو طرف اسرائیلی و اماراتی برای تقویت همکاری در زمینه بهداشتی و سلامتی از جمله مقابله با شیوع ویروس کرونا، امنیت سایبری، محافظت از داده‌ها، آموزش پزشکی، سلامت دیجیتال، هوش مصنوعی، نوآوری، تکامل و پیشرفت تکنولوژی و بهداشت عمومی تلاش خواهند کرد.

در این توافق همچنین قید شده است که بازدید متقابل کارشناسان، ایجاد پروژه‌های اقتصادی و بهداشتی در چارچوب گسترده‌تر وجود داشته باشد و این توافق دو طرف را به توسعه روابط مستقیم میان موسسات پزشکی و بهداشتی ترغیب خواهد کرد.

در مراسم امضای این توافق مدیر بخش روابط بین‌المللی، کاردار سفارت رژیم صهیونیستی در امارات و فرستاده رژیم اشغالگر به کشورهای حاشیه خلیج فارس حضور داشتند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید