صهبا شرافتی، بازیگر نقش «روناک» در سریال «نون. خ» گفت:رنگ ماه رمضان برای من نارنجی است؛ رنگی گرم که شادی بخش است. کما اینکه تمام لحظاتی که در ماه رمضان سپری می‌شود، معجزه است و حضور خدا بیشتر حس می‌شود.

روناک «نون خ» از حال و هوای ماه رمضان می‌گوید

به گزارش سلام نو، صهبا شرافتی بازیگر سریال «نون. خ» درباره خاطره خود از اولین باری که روزه گرفته، به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: زمانی که تازه به سن تکلیف رسیده بودم، روزه گرفتم. چون برای اولین بار کامل روزه می‌گرفتم، برایم سخت بود.

وی ادامه داد: احساس گرسنگی زیادی می‌کردم. از قضا همان شب برای افطار مهمان بودیم و همه می‌گفتند رنگت پریده و برای چه روزه گرفتی؟ در جواب می‌گفتم، چون به سن تکلیف رسیدم، باید بگیرم.

شرافتی درباره شباهت آرزوهای انسان به ماه مبارک رمضان اظهار کرد: روزه گرفتن مثل زندگی انسان و آرزوهایش است. وقتی تمام روز به فکر این هستیم که برای افطار چه بخوریم، ولی بعد از اذان فقط با یک لیوان چای و خرما افطاری ما تمام می‌شود و برای بقیه چیزها میلمان نمی‌برد.

وی افزود: این موضوع شبیه زندگی انسان است؛ انسان در طول دوران زندگی به دنبال اهدافش می‌دود و تصور می‌کند چقدر زیباست رسیدن به آنها. اما بیشتر وقت‌ها وقتی به بعضی از آن‌ها می‌رسیم، می‌بینیم چقدر از دور قشنگ‌تر بودند.

این بازیگر تلویزیون درباره حال و هوای ماه مهمانی خدا هم خاطرنشان کرد: رنگ ماه رمضان برای من نارنجی است؛ رنگی گرم که شادی بخش است. کما اینکه تمام لحظاتی که در ماه رمضان سپری می‌شود، معجزه است و حضور خدا بیشتر حس می‌شود.

شرافتی در پایان درباره حضور در سریال‌های مناسبتی تصریح کرد: کار کردن در سریال‌های مناسبی را دوست دارم، به جهت آنکه دلی‌تر هستند. تمام عوامل انرژی بیشتری را صرف کار می‌کنند و کارهای مناسبتی هم بیشتر دیده می‌شوند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید