شامگاه یکشنبه ۲۹ فروردین ماه در جریان درگیری چند جوان در محله نظام آباد، ۳ کشته برجای گذاشت.

فیلمی از لحظه قتل عام ۳ جوان در تهران

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، درگیری ۲ جوان گل فروش با ۳ جوان در منطقه نظام آباد سناریوی یک جنایت خونین را رقم زد.

 ساعت ۱۰:۳۰ شامگاه یکشنبه ۲۹ فروردین امسال درگیری چند جوان در محله نظام آباد، بالاتر از چهارراه سبلان خیابان گل سرخ به ماموران کلانتری ۱۰۶ نامجو مخابره شد و خیلی زود تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

قتل ۳ جوان در سبلان

۳ ماموران وقتی پای در صحنه درگیری گذاشتند با ۳ جوان که غرق خون روی زمین افتاده بودند روبرو شدند و در ادامه تیم های امدادی در محل حاضر شدند و ۳ پسر جوان را به بیمارستان منتقل کردند.

ماموران در همان صحنه درگیری پی بردند که ۳ پسر جوان با ۲ جوان دیگر که با خودروی نیسان آبی در کنار خیابان در حال گل فروشی بودند که بین آنها درگیری خونینی رقم خورده است.

تیم پلیسی در همان صحنه پی بردند که ۲ پسر جوان با خودروی نیسان آبی در حال فرار در یکی از خیابان های نزدیک محل درگیری مشاهده شدند که طرح مهار در منطقه به اجرا در آمد و یکی از تیم های گشتی موفق به شناسایی خودروی ۲ پسر جوان می شود که دستور ایست برای آنها صادر می شود.

راننده نیسان آبی با مشاهده خودروی ماموران در کنار خیابان توقف می کند و از خودرو پیاده می شود و ماموران به سرعت وارد عمل شده و راننده نیسان آبی رنگ را دستگیر می کنند اما جوان دیگر به سرعت از خودرو پیاده شده و در چشم بهم زدنی پا به فرار گذاشت.

مرگ ۳ جوان در بیمارستان

تحقیقات پلیسی ادامه داشت و ۳ پسر جوان که هدف ضربات چاقو قرار گرفته بودند به خاطر شدت خونریزی و ضربات زیاد چاقو روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفتند.

همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران همراه با بازپرس ساسان غلامی از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات ویژه وارد عمل شدند.

کارآگاهان در گام نخست پی بردند که ۳ پسر جوان سوار بر خودروی پژو به سراغ ۲ جوان رفته که پس از یک گفتگوی کوتاه بین آنها درگیری خونینی رقم می خورد.

اعترافات عجیب

متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی ادعا کرد که ۳ جوان قصد اخاذی از آنها را داشته و همدستش احمد که در کار فروش گل است با آنها درگیر شده و نمی داند در صحنه درگیری چه اتفاقی افتاده است و قتل ها را به گردن همدستش که فراری است انداخت.

این ادعاها در حالی است که تحقیقات خبرنگار رکنا در محل درگیری نشان از آن دارد که هر دو متهم در این درگیری مرگبار نقش داشته اند.

فیلم لحظه درگیری در سبلان

در فیلم دوربین مداربسته منتشر شده در صحنه درگیری مرگبار در منطقه سبلان مشاهده می شود که متهم فراری پرونده با چاقو و تبر به ۳ جوان حمله می کند و این در حالی است که قربانیان این درگیری مرگبار هیچ چاقو و سلاح سردی در دست نداشتند.

بنا بر این گزارش، تحقیقات برای دستگیری متهم فراری پرونده به دستور بازپرس ساسان غلامی در اختیار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید