میرمصطفی جوادی، ملی‌پوش وزنه‌برداری دسته ۷۳ کیلوگرم گفت: مسابقه قهرمانی آسیا ازبکستان سطح بالایی دارد و توانایی این را داشتم تا در دو ضرب و مجموع نقره بگیرم اما متاسفانه نشد.

متاسفانه بدنم در شرایط مناسب نبود و مدال از دستم رفت

به گزارش سلام نو، میرمصطفی جوادی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: هر چند توانستم در یک ضرب به برنز برسم اما بدنم در شرایط مناسبی نبود و متاسفانه در حرکات دو ضرب فرصت سوزی شد و وزنه را انداختم و مدال پرید.

مسابقه قهرمانی آسیا ازبکستان سطح بالایی دارد و توانایی این را داشتم تا در دو ضرب و مجموع نقره بگیرم اما متاسفانه نشد و بدنم در شرایط مناسب و مسابقه نبود.

وی ادامه داد: خدا را شکر در یک ضرب توانستم برنز بگیرم. هرچند مسابقه خوبی برایم نبود. در دومین حرکت وزنه از دستم افتاد و فرصت سوزی شد. کلا سه حرکت زدم و از دیدگاه خودم عملکرد خوبی نداشتم و بهتر می‌توانستم عمل کنم. اگر وزنه ۱۸۷ کیلوگرم را می‌زدم در دوضرب و مجموع دوم می‌شدم اما متاسفانه نشد.

ملی پوش دسته ۷۳ کیلوگرم عنوان کرد: بدن خیلی خوبی و آمادگی لازم را داشتم اما امروز، روز من نبود.

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا از روز شنبه در تاشکند ازبکستان آغاز شد و مصطفی جوادی در گروه A نخستین وزنه برداری است که در دسته ۷۳ کیلوگرم به روی تخته رفت اما او با ۱۵۱ کیلوگرم یکضرب، ۱۸۳ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۳۴ کیلوگرم در دوضرب و مجموع پنجم شد. وی در حرکت یک ضرب به مدال برنز رسید.

مصطفی جوادی، حسین سلطانی، کیانوش رستمی، علی میری، سهراب مرادی، رسول معتمدی،  رضا دهدار و کیا قدمی وزنه بردارانی هستند که در مسابقات قهرمانی آسیا به روی تخته می‌روند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید