امروزی یکی از دغدغه های مرسوم بانوان در سنین متنوع افتادگی سینه است. داشتن سینه بزرگ معمولا از دلایل اصلی افتادگی سینه به حساب می آید.

افتادگی سینه خانم ها و مشکلاتی که برای آنها به وجود می آورد!

جراحی لیفت سینه یک جراحی زیبایی جهت برطرف نمودن افتادگی سینه ها می باشد. به علل متنوعی امکان دارد سینه بانوان دستخوش افتادگی شوند. لیفت سینه به وسیله تولید برش هایی در پوست سینه صورت می گیرد. در این شیوه ساختار سینه دچار هیچ تغییری نمی شوند. برخلاف کوچک نمودن سینه که در آن بافت های زائد برداشته می شود در این نوع تنها پوست های زائد برداشته می شود.

امروزی یکی از دغدغه های مرسوم بانوان در سنین متنوع افتادگی سینه است. داشتن سینه بزرگ معمولا از دلایل اصلی افتادگی سینه به حساب می آید. تنها روشی که می تواند این مسیله را برطرف نماید جراحی لیفت سینه می باشد. این مسئله همواره بعد از کاهش وزن رخ می دهد. اغلب هم به علت بالا رفتن سن و جاذبه زمین این مسئله بوجود می آید. تاثیر منفی این مسئله به حدی قوی می باشد که امکان دارد شخص را دستخوش افسردگی نماید و سبب شود فرد  اعتماد به نفس خود را از دست دهد. در این صورت لازم است فرایند درمان را پیگیری نمایید.

این نوع جراحی افزون بر اینکه فرم سینه ها را گرد و جذاب می سازد حتی نوک و هاله آن را به محل اصلی خود باز می گرداند. این نوع جراحی بایستی به وسیله متخصص جراحی لیفت سینه انجام گیرد.

افتادگی سینه خانم ها و مشکلاتی که برای آنها به وجود می آورد!

مطلوب ترین زمان برای جراحی لیفت سینه

در این مبحث قصد داریم در خصوص  زمان  مناسب برای جراحی لیفت سینه اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. افتادگی سینه معمولا ظاهری ناهماهنگ و نا مناسبی را برای شخص ایجاد می نماید و بانوان برای خلاصی از این مسئله به جراحی روی می آورند. ولی در مجموع به نظر شما چه عواملی سبب افتادگی سینه ها می شود؟ از علل فیزیکی و محیطی گرفته تا شیوه زندگی و یا دلایل ژنتیکی در ایجاد این افتادگی نقش دارند.

افزایش سن

از زمان مناسب برای جراحی لیفت سینه زمانی است که به علت افزایش سن ، نمو کم کم  پوست، کاهش میزان چربی های موجود در سینه و مهمتر از همه جاذبه زمین سینه ها دستخوش افتادگی می شوند. در حقیقت با بالا رفتن سن به تدریج سینه ها نمو می یابند و به پایین کشیده می شوند. در این صورت بافت سینه ها به تدریج تحلیل رفته و نهایتا سینه ها فرم دراز و کشیده ای به خود می گیرند که در هیکل بانوان تاثیر بدی می گذارد. بنابراین لیفت سینه در میان خانم ها سن بالا بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

بارداری و شیردهی

بارداری و شیردهی یکی دیگر از علل بزرگ شدن و در نهایت افتادگی سینه ها است. با آغاز شیردهی معمولا در سینه ها یک نوع ساختار چربی تولید می شود و این سبب بزرگ شدن سینه ها می شود. بعد از سپری شدن این دوره و از میان رفتن بافت چربی سینه یک حالت افتاده به خود می گیرد. در بانوانی که سن زیادی ندارند و بافت مطلوبی در سینه آن ها موجود است تنها با جراحی لیفت سینه می توانند به خوش فرم شدن آن ها کمک بسزایی نماید. در دوران بارداری نیز ربات هایی که سینه را مورد حمایت قرار می دهند امکان دارد کشیده شوند، چون در این حالت سینه ها به دلیل داشتن شیر سنگین هستند.بعد از این دوران با از میان رفتن بافت چربی های زائد سینه ها شل و افتاده می شوند.

بالا و پایین آمدن وزن

نوسانات وزن می تواند سبب شود پوست سینه کش آید و افتاده و شل شوند. بالا رفتن وزن سبب کشیده شدن سینه و نمو پوست آن می شود. در این صورت اگر این خانم به وسیله ورزش، رژیم های غذایی یا هر نوع شیوه لاغری دیگر  وزن خود را کم نمایند در این مدت مقدار بسیار زیادی چربی خود را دفع نموده اند. با کم شدن چربی در ساختار سینه ها، افتادگی ایجاد می شود که چاره آن تنها جراحی لیفت سینه می باشد.

جاذبه زمین

به مرور زمان نیروی جاذبه نیز سبب می شود که رباط موجود در سینه ها کشیده شود که با این نوع جراحی می توان سایز آن ها را کم نمود و آن ها را مشابه با سینه های تازه فرم حفظ کنید. این عمل می تواند سبب کاهش افتاده و شل بودن سینه در قسمت نوک سینه و بخش هاله کنار نوک سینه شود.

اقدامات و مراقبت های پیش از جراحی لیفت سینه

در این مبحث می خواهیم درباره مراقبت های قبل از جراحی لیفت سینه بپردازیم. این مراقبت ها نیازمند آزمایش های ویژه و رعایت و توجه به بعضی از نکات می باشد. در زیر به بعضی از این نکات که برخی از آنها بایستی با تجویز پزشک معالج صورت گیرند اشاره خواهیم نمود:

چکاپ های مکرر و یا ارزشیابی پزشکی

•داروهای ضروری که نیاز است را دریافت نمایید یا اینکه دارو های کنونی خویش را با توجه به تجویز بهترین جراح پستان معالج تنظیم نمایید.

•قبل از جراحی لیفت سینه بایستی ماموگرافی انجام دهید و بعد از آن هم آزمایش های ضروری برای شناسایی هر نوع مشکل را در ساختار سینه انجام دهید.

•بهتر است چند هفته پیش از عمل از کشیدن سیگار جلوگیر نمایید.

•از به کارگیری داروهایی نظیر اسپرین که سبب رقیق شدن خون می شود قبل از جراحی پیشگیری نمایید.

•شخصی را که همراه شما است بایستی تا بعد از عمل لیفت سینه شما را تا خانه همراهی نموده و شب اول بعد از جراحی را در کنار شما طی نماید.

افتادگی سینه خانم ها و مشکلاتی که برای آنها به وجود می آورد!

عوارض ناشی از جراحی لیفت سینه

اگر زیر نظر یک فوق تخصص پستان با تجربه جراحی لیفت سینه انجام شود می توان  ریسک ها و عوارض حاصل از این عمل را به صورت چشمگیری کاهش داد. در این صورت می توان با بررسی کلیه جوانب تصمیم به انجام جراحی نمود.

شخص بایستی در این صورت تصمیم بگیرد که آیا این امتیازات به  او در رسیدن به اهداف یاری خواهد رساند یا نه؟ در صورتی که در انتخاب جراح خود دقت نمایید مشکلاتی بعد از عمل نخواهید داشت

بعضی از عوارض مربوط به جراحی لیفت سینه شامل:

عوارض حاصل از ماده بیهوشی

•خون ریزی

•عفونت

•تغییر و تحولات در حساسیت سینه

•نامتقارن بودن سینه ها

•از بین رفتن بافت چربی سینه

•احتیاج به عمل زیبایی مجدد و...

کد خبرنگار: ۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید