دختر ۱۲ ساله مشهدی به جای نوشیدن آب، شربت متادون خورد و بر اثر مسمومیت جان باخت.

نوشیدن متادون به جای آب جان دختر مشهدی را گرفت!

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، شربت متادون شبیه آب است و او هم اطلاعی از موضوع نداشت، شربت ترک اعتیاد را به جای آب خورده بود وقتی ما متوجه حال وخیم او شدیم او را به بیمارستان بردیم که اقدامات پزشکی برای نجات وی موثر واقع نشد و دخترم پس از گذشت چند روز جان خود را از دست داد.

دختر ۱۲ساله ای که شربت متادون (شربت ترک اعتیاد) را به جای آب نوشیده بود پس از گذشت چند روز به دلیل عوارض ناشی از مسمومیت در بیمارستان جان سپرد.

 صبح روز گذشته، کادر درمانی بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد در تماس با ماموران انتظامی، مرگ دختر نوجوانی به دلیل عوارض ناشی از مسمومیت را گزارش دادند.

در پی دریافت این خبر، بلافاصله عوامل انتظامی با حضور در بیمارستان و تایید درستی خبر، ماجرا را به قاضی علی موحدی راد (قاضی ویژه قتل عمد) اطلاع دادند.

چگونگی مرگ دختر ۱۲ساله

این گزارش حاکی است: با دستورات مقام قضایی، تحقیقات درباره چگونگی مرگ دختر ۱۲ساله آغاز شد. پدر این دختر که مورد بازجویی قرار گرفته بود اظهار داشت: چند روز قبل دخترم در یخچال را باز کرده بود تا آب بخورد اما متاسفانه یکی از بستگانم داخل قوطی یک بار مصرف آب، شربت متادون ریخته بود.

وی اضافه کرد: چون شربت متادون شبیه آب است و او هم اطلاعی از موضوع نداشت، شربت ترک اعتیاد را به جای آب خورده بود وقتی ما متوجه حال وخیم او شدیم او را به بیمارستان بردیم که اقدامات پزشکی برای نجات وی موثر واقع نشد و دخترم پس از گذشت چند روز جان خود را از دست داد.

به دنبال اظهارات این مرد، روز گذشته قاضی ویژه قتل عمد، دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد و بررسی های پلیسی درباره زوایای پنهان این ماجرا ادامه یافت.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید