شیث رضایی، پیشکسوت پرسپولیس گفت: خط دفاعی پرسپولیس با رهبری «سیدجلال حسینی» که در اوج دوران آمادگی است، عملکرد خوبی داشت.

پرسپولیس در بازی با الریان از تمام نقاط زمین به خوبی استفاده کرد / پرسپولیس به عنوان تیم اول از گروه خود صعود خواهد کرد

به گزارش سلام نو، شیث‌ رضایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به‌ پیروزی پرسپولیس مقابل الریان قطر در چهارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس آنالیز دقیقی از حریف خود داشت و به خوبی توانسته بود نقاط ضعف و قوت الریان را شناسایی کند.

وی افزود: بازیکنان پرسپولیس پس از اینکه گل اول بازی را دریافت کردند نه تنها ناامید نشدند بلکه برای پیروزی و زدن گل‌های بیشتر هم قسم شدند.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: نه تنها من بلکه همه هواداران پرسپولیس به این تیمی که در حال حاضر داریم افتخار می‌کنیم و حتم داریم روزهایی پر از موفقیت در انتظار آنها خواهد بود.

رضایی تصریح کرد: آنچه در بازی پرسپولیس و الریان مشاهده کردیم آنها چه در کار هجومی و چه در کار دفاعی با برنامه بودند و از تمام نقاط زمین به خوبی استفاده کردند.

وی تاکید کرد: خط دفاعی پرسپولیس با رهبری «سیدجلال حسینی» که در اوج دوران آمادگی است، عملکرد خوبی داشت، آنها روی گل خورده مقصر نبودند چرا که روی اتفاق دروازه پرسپولیس باز شد و اگر قرار باشد تیم گل نخورد که اصلا نباید فوتبال بازی کرد.

بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان گفت: آنچه مسلم است پرسپولیس به عنوان تیم اول از گروه خود صعود خواهد کرد و باید خود را برای مراحل بعدی بازی‌ها آماده کند.

دیدار رفت تیم‌های پرسپولیس ایران و گوا هند، سه‌شنبه شب از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در هند برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال پرسپولیس با دو پیروزی از دو دیدار قبلی در صدر جدول گروه پنجم مسابقات قرار دارد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید