دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لردگان از بازداشت یک مداح که در آرامستان شهر لردگان اقدام به مداحی می‌کرد، خبر داد.

بازداشت یک مداح در مراسم فاتحه‌خوانی

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا،  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لردگان گفت: مداحی که در یک مراسم فاتحه‎‌خوانی در روز دوشنبه ۳۰ فروردین در آرامستان شهر لردگان اقدام به مداحی می‌کرد بازداشت و روانه زندان شد.

سعید جریده‌اصل روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونا شهرستان مبنی بر ممنوعیت شکل‌گیری تجمعات در مراسمات فاتحه‌خوانی و ممنوعیت مداحی در این مراسمات، روز دوشنبه یک مراسم فاتحه‌خوانی با حضور جمعیت زیادی در یکی از آرامستان‌های شهر لردگان برگزار شد.

وی ادامه داد: یک نفر نیز در این مراسم اقدام به مجری‌گری و مداحی می‌کرد که پس از مشاهده موضوع توسط دادستانی، با سرعت به ضابطین انتظامی دستور داده شد که نسبت به بازداشت فرد مداح اقدام شود و پس از جلب وی، به اتهام اقدام به تهدید آمیز علیه بهداشت عمومی تفهیم شد و با صدور قرار تامین کیفری روانه زندان شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لردگان اظهار داشت: حفظ سلامت مردم به عنوان خط قرمز دستگاه قضایی در سطح شهرستان لردگان مورد تاکید و اهتمام دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان لردگان است و همکاری مجموعه دادستانی  با کادر سلامت و درمان در راستای مقابله با ویروس کرونا تا ریشه‌کن کردن این بیماری استمرار خواهد یافت.

به گزارش ایرنا، در یک ماه اخیر پدر عروس و دامادی که اقدام به برگزاری مراسم عروسی کرده نیز از سوی دادستان عمومی و انقلاب لردگان بازداشت و روانه زندان شدند.

وضعیت قرمز شیوع کرونا و قرارگریری در اوج موج چهارم شیوع این ویروس سبب شد تا محدودیت‌های جدید کرونا در این استان مصوب شود.

لردگان در ۱۶۰کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری است

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید