مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: ثبت درخواست ثبت نام الکترونیکی و غیرحضوری دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی، با هدف پاسخگویی به مطالبه اولیاء ایجاد نظم ساختاری در مراودات خانه و مدرسه، طراحی شده است.

پیش ثبت‌نام غیرحضوری دانش‌آموزان اول ابتدایی آغاز شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی  آموزش و پرورش شهر تهران، جلسه ستاد ثبت نام مدارس با حضور فولادوند مدیرکل و شورای معاونین اداره کل به صورت مجازی برگزار شد.

عبدالرضا فولادوند در این جلسه ضمن تاکید بر ارائه خدمات ویژه به شهروندان تهرانی، اظهار کرد: ثبت درخواست ثبت نام الکترونیکی و غیرحضوری دانش آموزان پایه اول ابتدایی، با هدف پاسخگویی به مطالبه اولیاء بابت بهره‌گیری بهینه از فناوری در عرصه اقدامات اداری مدارس و فرهنگ سازی استفاده از دولت الکترونیک ویژه خانواده‌ها و ایجاد نظم ساختاری در مراودات خانه و مدرسه، طراحی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران نسبت به تسریع در فرآیند هدایت تحصیلی و تشکیل ستادهای ثبت نام و توجیه مدیران تاکید کردو گفت:طرح  سنجش دانش آموزان بدو ورود، امتحانات و هدایت تحصیلی با جدیت پیگیری شود و جزئیات ثبت نام مدارس و راهکارهای ثبت نام غیر حضوری، به موقع و در اسرع وقت به مخاطبین اطلاع رسانی شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید